Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ثبت سفارش برخی کالا‌های گروه کالایی ۴ به مقصد مناطق آزاد تجاری- صنعتی، در سامانه جامع تجارت امکان پذیر شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: به اطلاع بازرگانان محترم می‌رساند پیرو تصمیمات متخذه در جلسه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت با وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و ابلاغیه وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، ثبت سفارش برخی کالا‌های گروه کالایی ۴ به مقصد مناطق آزاد تجاری- صنعتی، در سامانه جامع تجارت امکان پذیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که روش تامین ارز این ثبت سفارش‌ها «بدون انتقال ارز» انتخاب شود، لازم است که بارنامه محموله قبل از تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ باشد.

کل سقف واردات به مناطق آزاد از این محل، حداکثر ۱۴۰ میلیون دلار خواهد بود.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت سفارش از این محل، تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ بوده و ثبت سفارش‌های انجام شده از این محل، تا همین تاریخ اعتبار خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت صمت صنعت معدن تجارت گمرک بازرگانان وزیر اقتصاد سفارش بدون انتقال ارز مناطق آزاد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد