Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مرکز علوم و ستاره شناسی تهران نشست پنجمین سالگرد باشگاه فیزیک را به موضوع “اگر از فیزیک متنفرید ” به علاقمندان اختصاص داده است .

به گزارش امتداد ، امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام خبر فوق اظهار داشت : پنجشنبه ۹ اسفند ماه ، جشن پنجمین سال تأسیس باشگاه فیزیکِ مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با حضور اساتید، اعضای باشگاه فیزیک و جمعی از علاقه مندان به علم فیزیک در تالار کهکشان از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چیذری تصریح کرد: سخنران ویژه این برنامه دکتر حسین بیانی سخنرانی خود را با موضوع« اگر از فیزیک متنفرید » به علاقه مندان ارائه می کند.
مدیر مرکز علوم افزود: انجام آزمایشهای جذاب فیزیک، آخرین اخبار و دستاوردهای علم فیزیک، پرسش و پاسخ و بازدید از سالن فیزیک از دیگر برنامه های این نشست است.
وی گفت: این برنامه در سطح عموم برگزار می شود و ورود برای همگان آزاد و رایگان است وعلاقه مندان می توانند برای حضور در این برنامه به نشانی تجریش، میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، پلاک ۲۲ ، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه نمایند و جهت اطلاعات بیشتر شماره ۹۶۰۲۷۰۱۲ تماس بگیرند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب

دریافت 14 MB

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6089005

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • دانشمندان درباره «جهان‌های موازی» چه می‌گویند؟
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • چشمه‌ای کیهانی که فضا را با موادی معادل ۵۰ میلیون برابر جرم خورشید آلوده می‌کند
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی