Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@18:22:55 GMT

حمله سنگین طالبان به مواضع ارتش افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۰۴۸۷

حمله سنگین طالبان به مواضع ارتش افغانستان

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بنا به اعلام مقام‌های رسمی افغانستان در جریان حمله روز جمعه طالبان به یک مرکز فرماندهی ارتش در ایالت هلمند حداقل ۲۵ سرباز ارتش این کشور کشته شدند.

پیشتر اعلام شده بود که که در جریان این درگیری‌ها شش سرباز ارتش افغانستان کشته شده‌اند.

همچنین مطابق اعلام ارتش افغانستان، در جریان دفع حمله روز جمعه شورشیان طالبان حداقل ۹ عضو این گروه، از جمله سه مهاجم انتحاری هم جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورشیان طالبان در نخستین ساعات روز جمعه به لشکر ۲۱۵ ارتش افغانستان در میوند حمله کردند. در همین حال، یک مقام امنیتی خبر داد که این سومین حمله طالبان به پایگاه شوراب طی ۴۸ ساعت گذشته بوده است.

تشدید حملات شورشیان طالبان علیه ارتش افغانستان در حالی است که مقام‌های ارشد این گروه ضمن آغاز مذاکرات صلح با کشورهای منطقه، طی روزهای اخیر نیز در نشست صلح قطر که به ابتکار مقام‌های آمریکایی برگزار شد، شرکت کرده بودند.

انتهای پیام /

183 / 156 افغانستان طالبان ارتش کشته حمله

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: افغانستان طالبان ارتش کشته حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست