Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقت‌هایی بود که با دوستان بیرون می‌رفتیم و یا برای رفتن به هیئت برنامه ریزی می‌کردیم. او هم همراه بود، اما اگر خانواده‌اش چیز دیگری می‌گفتند، دعوت ما را رد می‌کردبه گزارش بلاغ،شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری» متولد ۲۶ فروردین ۱۳۷۴ و فرزند دوم خانواده دهقان امیری بود. او که دانش‌آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری بود، در نیمه مهرماه سال ۱۳۹۴ با عنوان «بسیجی تکاور» برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد و در ۲۱ آبان همان سال در حلب به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید مدافع حرم پس از بازگشت به کشورمان، در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر به خاک سپرده شد.

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان در کتاب «ابو وصال» که توسط خانم «محدثه علی‌جان‌زاده روشن» گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت سی و یکم؛ دوست شهید

وقت‌هایی بود که با دوستان بیرون می‌رفتیم و یا برای رفتن به هیئت برنامه ریزی می‌کردیم. او هم همراه بود، اما اگر خانواده‌اش چیز دیگری می‌گفتند، دعوت ما را رد می‌کرد و با آنها می‌رفت. به شدت مطیع حرف پدر و مادرش بود؛ هر چه آنها می‌گفتند در اولویت بود. در صورتی که ممکن بود ما به خاطر دوستان با برنامه‌های خانواده همراهی نکنیم و وقتمان را با آنها بگذرانیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیا مرکز کرمانشاه، شهید فرزین بلیان روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه عمومی بانه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان