Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@14:17:22 GMT

نرم افزاری پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۱۰۵۵

گروه نرم افزاری پیوست جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز شرایط عمومی ۱ برنامه‌نویس وب سی شارپ مسلط بهASP.NET MVC ، C#، SQL Server، HTML  JavaScript، AJAXمسلط به معماری چند لایهمسلط به مفاهیم شی‌گرایی مسلط به معماری Service Orientedآشنا به ابزارهای Entity Framework, NHyberNate قبولی در آزمون شفاهی و کتبی اولیه رایگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 حداقل سن ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال. داشتن سلامت و توانایی انجام کار. دارا بودن شرایط لازم برای احراز شغل مورد نظر طبق مفاد دستور العملهای شرکت. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر ، عدم شهرت به فساد و اعتیاد به مواد دخانی و مخدر(حتی سیگار) دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت قانونی در صورت مشمول بودن.دارندگان ضریب هوشی بالای ۱۳۰ از امتیازات ویژه ای برخوردار می گردند. ۲ برنامه‌نویس وب پایتون مسلط به Python SQL Server، HTML، JavaScript مسلط به معماری چند لایه مسلط به مفاهیم شی‌گرایی مسلط به معماری Service Oriented ۳ کارشناس پشتیبانی نرم افزار حوزه اتوماسیون اداری مسلط به مفاهیم شبکه مسلط به مدیریت بانک‌های اطلاعاتی Microsoft SQL Server مسلط به مفاهیم، مدیریت و تنظیمات Microsoft IIS در سیستم عامل‌های Microsoft Windows Server مسلط به Network Infrastructure Services مانند DHCP, DNS, Active Directory آشنا با مفاهیمMicrosoft .NET آشنا با مفاهیم Network Security ۴ کارشناس پشتیبانی نرم افزار حوزه حسابداری مسلط به مفاهیم شبکه مسلط به مدیریت بانک‌های اطلاعاتی Microsoft SQL Server ۲۰۰۵/۲۰۰۸ مسلط به مفاهیم حوزه مالی آشنایی با حداقل یکی از نرم افزارهای کاربردی حسابداری ۵ کارشناس پشتیبانی نرم افزار حوزه منابع انسانی مسلط به مفاهیم شبکه مسلط به مدیریت بانک‌های اطلاعاتی Microsoft SQL Server ۲۰۰۵/۲۰۰۸ مسلط به مفاهیم حوزه منابع انسانی (قوانین استخدامی و محاسبات حقوق) آشنایی با حداقل یکی از نرم افزارهای کاربردی حوزه منابع انسانی ۶ کارشناس فروش حداقل سه سال سابقه کار حرفه ای در فروش سیستم های نرم افزاری آشنا با مفاهیم تحقیقات بازار و مطالعات بازاریابی ظاهر و برخورد مناسب و حرفه ای دارای توانمندی تحقیق و مستند سازی فعالیت‌های مرتبط با فرآیندهای مهندسی نرم‌افزار تجربه و توانایی برگزاری جلسات دمو سیستم های نرم افزاری آشنا با مفاهیم و اطلاعات حوزه سیستمهای مالی و اداری آشنا با مفاهیم و اطلاعات حوزه شبکه و ارتباطات بین سیستمها و سرورها ۷ پرسنل خدمات و نظافت حداقل سه سال سابقه کار مرتبطآشنا با وظایف امور خدماتیآشنا با مفاهیم و قوانین اداریظاهر و برخورد مناسب و حرفه ایساکن محدوده غرب تهرانمحدوده سنی بین ۲۲ تا ۳۳ سال محدوده فعالیت کاری شرکت در شهرک غرب می باشد.

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم تا پس از مطالعه کامل زمینه کاری گروه نرم افزاری پیوست در آدرس وب سایت ذکر شده رزومه و مشخصات کامل خود را با ذکر دقیق شغل انتخابی به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. آدرس ایمیل: jobs@payvast.com وب سایت: www.payvast.com

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است

مرکز نوآوری ربات انسان‌نمای پکن، Tiangong را معرفی کرد؛ ربات انسان‌نمایی که می‌تواند مانند انسان راه برود و با سرعت ۶ کیلومتربرساعت بدود. تیانگونگ اولین ربات انسان‌نمای کاملاً الکتریکی است که به چنین قابلیتی دست پیدا می‌کند.

ربات تیانگونگ با قد ۱۶۳ سانتی‌متر و وزن ۴۳ کیلوگرم به‌گونه‌ای طراحی شده که توانایی دویدن پایدار را دارد. این ربات از چند دوربین و یک واحد اندازه‌گیری اینرسی با دقت بالا (IMU) و حسگرهای سه‌بعدی استفاده می‌کند که امکان درک محیط و مسیریابی دقیق را برای آن فراهم می‌کند.

ربات به حسگرهای نیروی بسیار دقیق برای بازخوردگیری از نیروهای واردشده از جهات مختلف مجهز شده است.

تیانگونگ از روش جدید یادگیری حرکت به‌ نام «یادگیری تقویتی تقلیدی پیش‌بینی‌کننده‌» استفاده می‌کند که نقشی حیاتی در دستیابی به قابلیت دویدن طبیعی ربات ایفا کرده است.

توسعه‌دهندگان بر اهمیت سازگاری تیانگونگ با محیط‌های مختلف تأکید کرده‌اند و گفته‌اند که امکان ارتباط باز و ارتقای سطح عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ربات میسر است. تطبیق‌پذیری ربات موجب می‌شود که برای کاربردهای مختلفی کاربردی باشد.

تیانگونگ حتی بدون استفاده از «بینایی» خود می‌تواند از روی سطح شیب‌دار و پله‌ها حرکت کند که نشان‌دهنده‌ی قابلیت آن برای سازگاری با محیط‌های متغیر است. علاوه‌بر‌این در برخورد با موانع یا زمین‌های ناهموار، حالت گام‌های خود را تنظیم می‌کند.

معرفی تیانگونگ پیشرفت فراوانی را در توسعه‌ی ربات‌های انسان‌نما نشان می‌دهد. قابلیت این ربات برای دویدن طبیعی، نشان‌دهنده‌ی کاربردهای بالقوه‌ی آن در زمینه‌های مختلف از‌جمله عملیات جست‌وجو و نجات و واکنش سریع و صنعت تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • سفری به دنیای توپولوژی
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است