Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی کاپ قهرمانی کشور جمعه شب با برتری تیم های گیلان و گلستان در بخش های مختلف در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این جشنواره، 183 تیم از 12 استان کشور حضور داشتند که در سه بخش جنگجوی دانش آموزی ، فوتبالیست دانش آموزی و مسیریاب به مدت دو روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این مسابقات و در بخش جنگجوی دانش آموزی؛ محمدرضا سلطانی از تیم سلطان ربو از رضوانشهر گیلان عنوان قهرمانی را کسب کرد ، آرش ثباتی و حسین علی مرادی از تیم کنکاش رشت دوم شدند و فاطمه زهرا محسنی از تیم هاپیر شات رشت در مکان سوم قرار گرفت و همچنین محمدمهدی فرزانه از تیم HR150 جام اخلاق این بخش را کسب کرد.
همچنین در رقابت های بخش فوتبالیست دانش آموزی نیز تیم های گیلان عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند که در پایان محمدرضا سلطانی از تیم سلطان ربو رضوانشهر قهرمان شد، محمد پورمحمدی از تیم پورمحمدی صومعه سرا عنوان دوم را به خود اختصاص داد، علیرضا مشایخی از تیم کانون بندرانزلی نیز سوم شد و معین مهرورز از تیم معین جام اخلاق را تصاحب کرد و طاها صحراکار از تیم صحراکار نیز عنوان ربات گل این بخش را به خود اختصاص داد.
در پایان رقابت های رباتیک بخش مسیریاب نیز سیدمهدی حسینی با تیم میلاد نور(الف) از گرگان عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم های میلاد نور(ج) و میلاد نور(ب) هر دو از گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند و علی شعبانی از پژوهش سرای بهشهر جام اخلاق را کسب کرد و میلاد نور(ب) نیز عنوان ارزشمندترین ربات این بخش را به خود اختصاص داد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم ها و نفرات برتر چهارمین جشنواره ملی رباتیک جی کاپ قهرمانی کشور ، تندیس قهرمانی و جوایزی اهداء شد.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات رباتيك گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر