Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کریمپور امشب در گفت‌و‌گو با بسیج گفت: گروه جهادی شهید حسن طهرانی به مدت دو هفته در راستای محرومیت زدایی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک به فعالیت جهادی پرداختند.

وی افزود: این گروه متشکل ۴۰ نفر از بچه‌های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بود که در زمینه‌های فرهنگی، قرانی، تربیتی و انجام مرمت و بازسازی و البته ساخت خانه ایتام در این منطقه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه اندیمشک گفت: این فعالیت جهادی به همت و دعوت ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و پشتیبانی برخی دستگاه‌های اجرایی بخش الوار بخصوص شهرداری حسینیه شکل گرفت.

وی عنوان کرد: اهدای بسته‌های غذایی و حمایتی به نیازمندان و مستضعفان منطقه در دستور کار این گروه جهادی قرار داشت.

کریمپور بیان کرد: امروز اولویت بسیج خدمت رسانی به مردم است و بالاترین خدمت رسانی ها کار جهادی بوده که بحمدالله برنامه‌های گوناگون جهادی توسط ناحیه اندیمشک در سال جاری و سال اینده انجام شده و خواهد شد‌.

وی افزود: در کنار اهداف محرومیت زدایی و سازندگی گروه‌های جهادی، مهمترین هدف آن برای نسل جوان پاسدار بحث خودسازی و فراگیری کار تشکیلاتی می‌باشد.

فرمانده سپاه اندیمشک در پایان گفت: از تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌ها که در طول این دوره‌ جهادی در کنار ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بود‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم