Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@22:02:49 GMT

فعالیت ۵۹۰ وکیل پایه یک دادگستری در استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۲۱۲۱

فعالیت ۵۹۰ وکیل پایه یک دادگستری در استان همدان

رئیس کانون وکلای استان همدان، از فعالیت ۵۹۰ وکیل پایه یک دادگستری و ۹۰ کارآموز وکالت در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، "مهدی غلامی جلال"، در جمع خبرنگاران گفت: کانون وکلای دادگستری در همدان برای افراد نیازمندی که توانایی مالی ندارند، در صورت نیاز به وکیل ابتدا با حضور در جلسات مشاوره رایگان از خدمات کانون وکلا بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کانون وکلای استان همدان این مجموعه را قدیمی‌ترین نهاد مدنی کشور عنوان کرد و با اشاره به سابقه 90 ساله آن افزود: کانون وکلای دادگستری استان از سال 1383 مستقل شد.

 

وی از ارائه مشاوره حقوقی رایگان و معاضدت در تمام روزهای هفته به جز پنجشنبه‌ها خبر داد و افزود: این مشاوره از ساعت 9 تا 12:30 ارائه می‌شود.

 

وی ادامه داد: در صورتی که مشاوران حقوقی تشخیص دهند که  افراد مراجعه‌کننده نیازمند واقعی هستند به آن‌ها فرم‌هایی داده می‎شود که بعد از ثبت نام، می‎توانند از وکیل رایگان برای احقاق حق خود استفاده کنند.

 

غلامی جلال بیان داشت: تاکنون افرادی که توانایی مالی نداشته اند توانسته اند از وکیل تسخیری در کانون وکلای دادگستری استفاده کنند و در کمیسیون معاضدت به اشخاصی که توانایی مالی ندارند وکیل رایگان معرفی می کنند.

 

رئیس کانون وکلای استان همدان کانون وکلای همدان دارای 590 وکیل پایه یک دادگستری و 90 کارآموز وکالت است، خاطرنشان کرد: کانون وکلای دادگستری همدان بسیار مهجور و گمنام مانده است و باید تلاش شود تا کانون وکلا را به همگان معرفی کرده تا مردم بتوانند از خدمات آن بهره ببرند.

 

وی تخصص‌گرایی برای وکلا را یکی از موضوعات قابل توجه عنوان کرد و گفت: کانون وکلا بسیار مهجور و گمنام است و باید تلاش کنیم تا این کانون و فعالیت‎های آن را برای مردم به منظور بهره‎گیری از خدمات معرفی کنیم.

 

وی اظهار داشت: بهتر است مردم پیش از وقوع مشکلات و بستن قرارداد به وکلا مراجعه و مشورت کنند.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اصفهان استان بوشهر مقام معظم رهبری حضرت زهرا س خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب نماز جمعه استان همدان کانون وکلا عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد