Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@02:37:51 GMT

وام 10 میلیاردی استقلال را دچار مشکل می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۲۱۵۱

وام 10 میلیاردی استقلال را دچار مشکل می کند؟

 مسئولان باشگاه استقلال به منظور حل مشکلات مالی‌شان ناچار شدند از راهکار «قرض» استفاده کنند که خطر بزرگی برای ماه‌های آینده است.
به گزارش صدای ایران از مهر، باشگاه استقلال تا چندی پیش، بیشتر از همیشه با مشکلات مالی دست به گریبان بود و مدیران باشگاه که از پیش خور شدن درآمدها توسط مدیریت سابق به تنگ آمده بودند، برای عبور از یک بحران بزرگ که منشاء آن مشکلات مالی بود، چاره‌ای جز «قرض» از یک بانک نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استقلالی‌ها ناچار شدند زیر بار قرض بانکی بروند تا خریدهای زمستانی‌شان را انجام داده و بخشی از مطالبات بازیکنان را هم پرداخت نمایند تا جلوی اعتصاب بازیکنان را گرفته و از زیر فشار هواداران خارج شوند.
در واقع مدیران استقلال چاره‌ای جز قرض نداشتند و برای فرار از بحران آخرین راه را به ناچار انتخاب کردند. آنها اگر زیر بار قرض رفتند، علتش این بود که چاره‌ای نداشتند. درست مثل مدیران سابق باشگاه که چاره‌ای جز پیش خور کردن درآمدهای باشگاه از حامیان مالی نداشتند. 
مدیران کنونی باشگاه همان راهی را به رفتند که مدیران سابق این باشگاه رفتند و مورد انتقاد قرار گرفتند، چون مثل آنها چاره‌ای برای شان باقی نمانده بود. در واقع سیاست مدیران کنونی برای تامین منابع مالی با سیاست مدیران سابق تفاوت ماهیتی نداشته و فقط ظاهر آن تغییر کرده است.
اما پرسش در مورد وام ۱۰ میلیارد تومانی مسئولان فعلی استقلال این است که چطور می خواهند با پیش خورهایی که کرده اند، این وام را به بانک برگردانند؟ آیا این یک خطر بزرگ برای ماه های آینده باشگاه استقلال نخواهد بود؟


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!