Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@14:44:52 GMT

آمادگی پلیس برای اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۲۴۱۶

آمادگی پلیس برای اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در این مراسم با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این همایش برای اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ آماده می‌شویم.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در ۲۲ اسفند ماه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در تهران به صورت متمرکز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در سایر استانها نیز برگزار خواهد شد؛ همچنین طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فرودین ۹۸ اجرا خواهد داشت.

سردار مهری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای کاهش تصادفات گفت: در راستای کاهش تصادفات و با دستور سردار اشتری قرارگاه کاهش تصادفات در ناجا راه‌اندازی شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا افزود: با برنامه‌ریز‌های صورت گرفته پنج استراتژی در قرارگاه کاهش تصادفات مورد نظر قرارگرفت و با تصویب توسط فرمانده ناجا به استان‌های ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: در راستای تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار خواهد شد.

وی افزود: در بسیاری از استان‌ها شرایط تصادفات کنترل شده است و امیدواریم در سال ۹۸ با اجرای طرح نوروز ۹۸ ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این همایش از تعدادی از خانواده‌های شهدا و بازنشستگان راهنمایی و رانندگی ناجا تجلیل شد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه‌های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی خیلی خوب و دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران خوبمان در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و همچنین پلیس راهور که توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جان‌باختگان در تصادفات جاده‌ای بود که نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد.

سردار حسینی تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده‌ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده‌ای خوشبختانه شرایط نسبتاً خوبی را داشتیم که با همین برنامه‌ریزی و با همین حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب‌تری نسبت به سال گذشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه بتوانیم به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم حتماً باید اقدامات خود در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه باشد.

وی افزود: انتظار داریم از همه بخش‌هایی که در این موضوع نقش و سهم دارند به ویژه سازمان صداوسیما که امسال را یک سال متفاوت در نظر بگیرند برای اینکه همه این بخش‌ها بتواند در موضوع سلامت مردم در شد آمدی و همچنین در حوزه رانندگی آموزش‌های لازم انتقال پیدا کند.

کد خبر 6088286

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت