Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری‌های صورت گرفته، نواقص قسمتی از جاده گناباد به مرز دوغارون در محدود شهرستان گناباد رفع نقص شد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، خبرگزاری تسنیم خراسان‌رضوی در مطلبی با عنوان «جاده باریک مسیر بجستان همچنان تلفات می‌گیرد؛ گوش شنوایی وجود ندارد» به این مطلب پرداخت که جاده گناباد به بجستان و گناباد به مرز دوغارون دچار نواقصی است که سبب شده میزان تصادفات در این جاده افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت دو ماه از انتشار این خبر؛ یونس ارشادی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از عملیات ایمن‌سازی، تسطیح و اصلاح‌ افتادگی شانه‌راه در محور گناباد ـ گیسور(دوغارون) خبر داد.

وی افزود: محور گناباد ـ گیسور ـ مرز دوغارون یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان گناباد است که با مشخصات راه درجه یک روستایی ساخته شده و با طول کلی 60 کیلومتر محل اتصال شهرستان گناباد به پایانه‌مرزی دوغارون و روستاهای منطقه پسکلوت است.

ارشادی تصریح کرد: با توجه به عبور و مرور کامیون‌ها در این محور هر سال ترافیک آن در حال افزایش است که جهت ارتقا ایمنی و برحسب توان، وظایف و اعتبارات ابلاغی اقدامات مهمی از جمله اصلاح تابلوها، نصب علائم و تعویض تابلوهای سوخته و قدیمی، نصب تابلوهای مسیر نما در فواصل 100 متری، نصب سرعت‌گیر و تعمیر چراغ راهنما انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد اظهار داشت: جهت مقابله با بحران بازگشایی و دریواسیون 80 مورد دهانه پل جهت هدایت آب‌های سطحی، بوته‌کنی، تسطیح و اصلاح افتادگی شانه‌راه به طول 60 کیلومتر طی 30 روز کاری و با 70 دستگاه ماشین‌آلات روز به انجام رسید.

واژگونی سرویس فرهنگیان در گناباد؛ 11 معلم مصدوم شدندخشکسالی 20 ساله گناباد؛ طرح آبخیزداری «سیاه‌کوه» همچنان خاک می‌خوردخراسان‌رضوی|زنگ خطر برای کشاورزی گناباد؛ عمده قنات‌های منطقه نیازمند لایروبی است

 

ارشادی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه پل چهار دهانه باکسی سه‌متری روستای گیسور، زیرسازی و 300 متر آسفالت گرم اطراف پل، اجرای یک کیلومتر شیب یک به شش قسمتی از محور مذکور و لکه‌گیری به صورت مستمر، از دیگر اقدامات این اداره جهت کاهش خطرات و تصادفات در این محور بوده است.

تغییر کد محور گناباد مرز دوغارون

حمید بنایی؛ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز در زمینه این محور اظهار داشت: پس از یک و نیم سال کش و قوس‌های فراوان بالاخره محور گناباد_خواف که تاکنون به عنوان یکی از محورهای با کد مسیر روستایی شناخته می‌شد، دارای کد مسیر بین شهری شد و برای سال‌های آتی و به منظور کددار شدن ردیف اعتباری ملی در نوبت کمیسیون ماده 23 برنامه و بودجه کشور قرار گرفت.

وی افزود:  به لحاظ بار ترافیکی و وجود راه ارتباطی این مسیر به جنوب کشور و زیربناهای اقتصادی که وجود دارد، احداث این مسیر یکی از ملزومات ایجاد زیرساخت‌ها در منطقه بود که به لطف خدا رخ داد.

گزارش از یاسر سالاری

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد

مرکز مدیریت راههای کشور محورهای دارای محدودیت تردد را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: - تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه سنگین است.

براساس این گزارش ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شنگلده و آب اسک گزارش شده و تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است.

براساس این اعلام این مرکز ضمنا محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

مرکز مدیریت راههای کشور درباره آخرین وضعیت جوی اعلام کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه گزارش شده است.

همچنین محور شریانی محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌گردد. همچنین محور غیرشریانی هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن، بیرجند - شوشود مسدود است.

براساس این گزارش محدودیت‌های ترافیکی در استان‌های تهران، البرز، آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال)، محور چالوس (جنوب به شمال) اعمال می‌شود همچنین محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (آزادراه و محور فوق) اجرا گردید.

دیگر خبرها

  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان