Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:37:21 GMT

انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان هریس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۳۴۴۷

انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان هریس

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضا استادرحیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی از انتخاب علیرضا خاکپور به عنوان سرپرست فرمانداری هریس خبر داد و گفت: فعلاً هیچ‌گونه تغییر و تحولی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به این‌که برخی تغییرات مدیریتی در سطح فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار در برخی شهرستان‌های آذربایجان شرقی انجام شده است اظهار داشت: تغییر در فرمانداری هریس از جمله تغییرات در استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که علت تغییر فرماندار شهرستان هریس چه بود؟ افزود: فرماندار هریس خود مشکلاتی داشت و علاقه‌مند به ماندن در فرمانداری نبود و ما به درخواست خودشان تغییراتی اعمال کردیم.

وی ادامه داد: با کناره‌گیری علی محمودی از سمت فرمانداری هریس، علیرضا خاکپور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هریس انتخاب شده است.

استادرحیمی بخشداران مرند، معاون فرماندار و بخشدار شهرستان خداآفرین را از دیگر تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: پست‌های مدیریتی که در شهرستان‌ها خالی مانده‌اند برای‌شان مدیر انتخاب می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تغییرات دیگری نیز در سطح استان خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: در حال حاضر نمی‌توان به طور دقیق گفت که تغییراتی در سطح فرمانداران، معاونین فرمانداران و بخشداران خواهیم داشت و از این‌رو پست خالی هم نداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه تغییر و تحولی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی نخواهیم داشت، افزود: تغییرات جدیدی نداریم مگر این که اتفاق نادری رخ دهد و مجبور به اعمال تغییراتی شویم.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی، علی محمودی فرماندار سابق شهرستان هریس با خداحافظی از فرمانداری این شهرستان از هفته جاری در استانداری آذربایجان شرقی مشغول به‌کار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

سرپرست فرمانداری شهرستان هریس منصوب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد