Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:16:51 GMT

امیر خادم به جای کشتی به وزارت کار می رود!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۳۷۳۵

امیر خادم به جای کشتی به وزارت کار می رود!

معاون پارلمانی وزارت ورزش بعد از بیش از 5 سال فعالیت مداوم استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که امیررضا خادم از چندی پیش اعلام کرده بود روزهای پایانی حضور خود در وزارت ورزش را سپری می کند، گویا بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفته و استعفایش را تقدیم سلطانی فر کرده است.


به ادعای خبرگزاری مهر این پیشکسوت کشتی که از ابتدای وزارت محمود گودرزی در پست معاونت پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش فعالیت می کرد، استعفای کتبی خود را به مسعود سلطانی فر تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جالب اینکه اخبار رسیده حکایت از این دارد که خادم می خواهد با کنار رفتن از وزارت ورزش به وزارت کار منتقل شود. اینطور که پیداست نامه درخواست ماموریت خادم هم به وزارت ورزش رسیده و این مدیر ورزشی می خواهد راهی وزارت کار شود.


این اتفاقات در شرایطی رخ داده که در هفته های اخیر بحث حضور امیررضا خادم در انتخابات فدراسیون کشتی کاملا جدی شده بود و برخی از سفرهای استانی او به عنوان فرصتی برای رایزنی و مذاکره با روسای هیات های استانی کشتی نام می بردند.


در صورتی که خادم به وزارت کار منتقل شود، بعید است بتواند در چند ماه آینده در انتخابات فدراسیون کشتی هم شرکت کند و احتمالا به طور کلی از بنده ورزش جدا خواهد شد.


باید دید در ابتدا سلطانی فر با استعفای امیررضا خادم موافقت می کند یا خیر و در وهله بعدی آیا فکری برای حضور در انتخابات کشتی در ذهن رییس سابق این فدراسیون هست یا خیر.

کشتی امیررضا خادم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی امیررضا خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی

در حاشیه مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آفای ورزش ایران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی تا دقایقی دیگر در سالن کشتی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئولان این پیکارها پیش از برگزاری مسابقات فینال پنج وزن دوم از امین میرزازاده قهرمان جهان تجلیل به عمل آوردند. میرزازاده با کسب نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۳۲ بلگراد سهمیه المپیک ایران را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قطعی کرد.

شیر بختیاری چهارشنبه شب نیز با رای مردم به عنوان آقای ورزش ایران معرفی شد. در این رای گیری فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون سال ۱۴۰۲ و امیررصا معصومی به عنوان قهرمان فردا انتخاب شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند