Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا استکی پیشکسوت بوکس ایران گفت: اینکه یک مربی به علت عدم توانایی فنی پشت اسم ورزشکار پنهان شود اصلا کار خوبی نیست.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص برگزاری جام مکران در چابهار اظهار داشت: نقطه عطف دوران ریاست حسین ثوری در فدراسیون بوکس برگزاری این رقابت‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از آرزو‌های بزرگ خانواده بوکس پخش زنده بود که با تلاش رئیس فدراسیون این امر محقق شد و باید به کادر اجرایی فدراسیون هم بابت این موضوع تبریک بگویم.
وی افزود: نکته‌ای که خیلی توی ذوق میزد، عدم نتیجه‌گیری بوکسور‌های باتجربه بود که دو سال است با کادر فنی تیم ملی کار می‌کنند، اما روز به روز شاهد پسرفت آنها هستیم. البته چند بوکسور مثل سجاد کاظم‌زاده که توسط ما برای اولین بار به رقابت‌های رسمی بین‌المللی اعزام شد و حسین دانشور که ۶ ماه من و کادرم در تیم امید روی او کار کردیم هم عملکرد خوبی داشتند.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ادامه داد: یک مربی ظرف چند ماه باید تاثیر خودش را روی تیم بگذارد، اما تیم ملی بوکس دو سال است با یک مربی کار میکند و در بازی‌های اسیایی دیدید که چه بلایی سر بوکس ایران آمد. امیدوارم نتایج بسیار بد تیم ملی با این کادر فنی در رقابت‌های قهرمانی اسیا با کسب چند مدال خوشرنگ جبران شود.
پیشکسوت بوکس ایران در پاسخ به این سوال که دلیل عدم نتیجه گیری احسان روزبهانی در جام مکران را چه چیزی می‌داند، تصریح کرد: احسان را از سال ۱۳۸۵ خوب شناختم و با او کار کردم و می‌دانم چه توانایی‌هایی دارد. متاسفانه او پیش از المپیک ریو به شدت وارد حاشیه شد و راهش را اشتباه رفت و نبود یک مشاور و یک مربی خوب در کنارش باعث شد افت شدید داشته باشد. اگر احسان خوب کوچ می‌شد و به مشاوره‌های درست گوش می‌داد الان مقابل یک بوکسور متوسط از سوریه شکست نمی‌خورد.
استکی در ادامه گفت: اینکه یک مربی به علت عدم توانایی فنی پشت اسم ورزشکار پنهان شود اصلا کار خوبی نیست، چون مربی نباید قدرتش را از اسم ورزشکار بگیرد. باز هم تاکید می‌کنم اگر روزبهانی درست راهنمایی شده بود الان یکی از مدال آوران المپیک بود و می‌توانست جزو اسطوره‌های ورزش ایران باشد.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی آسیای تایلند نتایجی کسب کند تا جامعه بوکس خوشحال شوند و ناکامی‌های کادر فنی تیم ملی بوکس هم بالاخره تمام شود، چون با امکانات خوبی که حسین ثوری برای تیم ملی فراهم کرده، کسب یک یا دو مدال برنز به درد ما نمی‌خورد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استکی بوکس حسین ثوری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

نواک جوکوویچ درباره انتخاب مربی جدیدش و رویارویی دوباره با رافائل نادال اسپانیایی مطالبی بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ درباره بازگشت رافائل نادال به زمین پس از مدت طولانی مصدومیت شدید زانویش گفت: با تمام احترامی که برای رافائل دارم، امیدوارم او را در چند تورنمنت ببینم، البته امیدوارم حداقل یک بار دیگر با او بازی کنم.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توانم برای آینده پیش‌بینی کنم اما هر کاری که نادال توانسته در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک ورزشکار انجام دهد، الهام‌بخش بسیاری از جوانان در اسپانیا بوده است.

گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!

تنیسور شماره یک جهان و قهرمان 24 گرنداسلم درباره انتخاب مربی جدیدش پس از قطع همکاری با گوران ایوانیسوویچ اظهار داشت: در حال بررسی این موضوع هستم که آیا به مربی نیاز دارم یا نه. من در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستم. در هفته‌ها یا ماه‌های آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من بیش از 20 سال است که به صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کنم، تیم‌ها و مربیان مختلفی داشته‌ام. فکر نمی‌کنم بدون مربی یا فیزیوتراپ بتوانم کار کنم، زیرا این تیم است که فرمول موفقیت را ایجاد می‌کند. البته اکنون در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که نداشتن مربی می‌تواند راه‌حل باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم