Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج  گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی بر کاهش مشکلات معیشتی مردم، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، اجرای هر چه بیشتر عدالت و رفع هرگونه تبعیض در کشور دارند.

وی افزود: لازم است که مسئولان اجرایی کشور بیانات رهبر معظم انقلاب در تمامی زمینه ها از جمله مسائل اقتصادی را به طور عملی سرلوحه کار خود قرار داده و اقدام های اساسی برای کاهش تورم و گرانی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: آنچه بیش از تورم و گرانی مردم کشور را آزار می دهد وجود برخی تبعیض ها و رعایت نشدن دقیق عدالت است.

حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به 14 اسفندماه روز احسان و نیکوکاری، عنوان کرد: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام نباید نسبت به ایتام و نیازمندان جامعه بی تفاوت بود.

وی ابراز داشت: انتظار می رود که قشرهای مختلف مردم خیراندیش و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشته حضور گسترده ای در جشن نیکوکاری امسال داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی اعظم 14 اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را یادآور شد و گفت: هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از تأسیس این نهاد حمایتی رسیدگی بهتر به مستمندان جامعه با رعایت حفظ کرامت انسانی آنها بوده است.

وی با اشاره به سفر چند روز گذشته بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در این دیدار عنوان قهرمان عرب از سوی رهبر به ایشان داده شد.

حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: کشورهای مختلف عرب به دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام توان خود را برای نابودی سوریه به کار گرفتند.

وی بیان کرد: به لطف الهی، با استقامت ملت سوریه و حمایت های ایران اسلامی همگی این توطئه های شوم خنثی شده و بی نتیجه ماند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا و رژیم صهیونیستی اقتصاد جشن نیکوکاری خطبه های نماز جمعه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است. در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902142

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان