Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@01:25:32 GMT

کرمان میزبان رکابزنان داخلی و خارجی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۴۲۰۰

کرمان میزبان رکابزنان داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت، بعد از 10 سال، 11 تا 14 اسفند جاری با حضور تیم های داخلی و 5 کشور خارجی در کرمان برگزار می شود.

این تور قرار است طی 4 مرحله در کرمان انجام شود که در مرحله ی نخست آن، دوچرخه سواران از ساعت 9:30 دقیقه ی صبح امروز، از ابتدای هفت باغ رقابت خود را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم این رقابت ها نیز فردا یکشنبه 12 اسفند جاری از مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان آغاز می شود، پیش از آغاز این مرحله، طی مراسمی توزیع مدال مرحله ی اول مسابقات صورت می گیرد.

مرحله سوم تور کرمان هم روز چهارشنبه 13 اسفند جاری در پارک پردیسان و جنگل قائم برگزار می شود.

چهارمین و آخرین مرحله ی این مسابقات نیز روز پنج شنبه 14 اسفند جاری از مقابل مقبره شاه نعمت الله ولی ماهان آغاز می شود و مراسم اختتامیه ی این رقابت ها ساعت 15 در محل باغ شاهزاده ماهان برگزار می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان جنگل دوچرخه سواری رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند