Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب گفت: نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردیم و نایب‌قهرمانی و کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا برای ما راضی‌کننده بود. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

هوشنگ کاکولوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره نایب‌قهرمانی تیمش در لیگ برتر هندبال مردان اظهار داشت: سال اولی بود که در لیگ برتر شرکت می‌کردیم و کارمان سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً 3 ماه قبل از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کردیم و در ابتدای لیگ خوب پیش رفتیم، اما شاید در برخی بازی‌ها بی‌تجربگی کردیم.

وی با بیان اینکه نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیا در سال نخست حضور، برای تیم زاگرس اسلام‌آباد راضی‌کننده بود، افزود: این نایب‌قهرمانی را به مردم غرب کشور و زلزله‌زدگان استان کرمانشاه تقدیم می‌کنم و این عیدی ما به مردم کرمانشاه بود.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد درباره رقابت تنگانگ تیمش با سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ برتر گفت: تیم ما و سپاهان از چند ماه قبل از آغاز لیگ تمرینات خود را آغاز کردیم و در طول مسابقات نیز رقابت حساسی داشتیم و حتی در هفته پایانی نیز هنوز برای قهرمانی شانس داشتیم و اگر سپاهان شکست می‌خورد و ما ذوب‌آهن را شکست می‌دادیم، می‌توانستیم به این عنوان برسیم. 2 بازی ما هم مساوی تمام شد. این قهرمانی را به باشگاه سپاهان، محسن طاهری سرمربی این تیم و هندبالیست‌های اصفهانی تبریک می‌گویم.

اصفهان| همراهی هندبالیست های سپاهان با هواداران؛ تماشاگران هندبال پیگیر نتیجه فوتبالجام قهرمانی لیگ برتر هندبال به اصفهان بازگشتاصفهان| حضور تیم هندبال سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا به شرایط مالی بستگی دارد

کاکولوند درباره کیفیت لیگ امسال بیان داشت: سطح لیگ امسال نسبت به فصل گذشته بهتر بود و تیم‌ها نزدیک بودند و حتی تیم هیئت نجف‌آباد که قعرنشین بود، در بسیاری از مسابقات با اختلاف یک گل شکست می‌خورد و لیگ جذابیت خاصی داشت. چند تیم هم برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کردند و این موضوع به زیبایی لیگ افزوده بود. در کل سطح لیگ امسال در مقایسه با 2-3 فصل گذشته خیلی بهتر بود.

وی درباره انتخابات ریاست فدراسیون هندبال و انتظار خود از رئیس آینده این فدراسیون تصریح کرد: در برهه 5 تا 6 ساله شاهد افت هندبال بودیم و امیدوارم مدیر خوبی بر سر کار بیاید که به این وضعیت سر و سامان دهد. امیدوارم مدیری ورزشی ریاست فدراسیون هندبال را در دست بگیرد که با جذب اسپانسر، این رشته را احیا کند.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال