Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج ،رییس کمیسیون اقتصادی مجلس های هشتم و نهم در مجلس که به جمع بزرگی از مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین دعوت شده بود، گفت: مردم توقع دارند نمایندگان آنها در مجلس برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه شان با حاکمیت و دولت در تعامل باشند.

ارسلان فتحی پور گفت: هیچ کس حق ندارد پشت سر نمایندگان گذشته و فعلی حرفی بزند و کسی را تخریب کند و من برای همه آنها آرزوی موفقیت میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه من سرباز ولایت و خادم مردم هستم و خودم را نوکر مردمی می دانم که حمایتم کرده اند، گفت: من هم از مردم و هم از مسولین تشکر می کنم که با بنده خوب تعامل کردند و همه در آبادانی منطقه سهیم هستند.

وی افزود: از قانون تخطی نکرده و قانون را محترم می شمارم و سعی می کنم مر قانون در تمام مسایل منطقه رعایت شود و اقدامی خارج از قانون انجام نشود تا خدای نکرده خدشه ای به نظام وارد شود.

فتحی پور گفت: معتقدم مردم باید نماینده ای را انتخاب کنند که بتواند بیشترین بودجه و اعتبار را برای توسعه منطقه اش بگیرد و از بودجه حوزه انتخابیه اش بهترین دفاع را بکند. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم در مجلس گفت: از افتخاراتم است که در دوران نمایندگی ام توانستم ۶۵ میلیارد تومان بودجه خارج از شمول بگیرم.

وی ضمن تشکر از نمایندگان قبلی و فعلی کلیبر، هوراند و خدا آفرین، خطاب به جمع حاضراظهار داشت: نباید کاندیداها و نمایندگانی که همسو با شما نیستند را تخریب کنید چرا که گذشت زمان گوهر مردان را ثابت می کند.

این نماینده ادوار مجلس در ادامه افزود: در دوازده سالی که نماینده شما در مجلس بودم شب و روز نمی شناختم وبا حمایت از بخش خصوصی و احداث چندین کارخانه تولیدی توانستم برای بیش از دو هزار نفر شغل ایجاد کنم.

فتحی پور گفت: در زمان نمایندگی ام گمرک منطقه را که یکی از سخت ترین کارها بود ایجاد کردیم و مجوزهای لازم را دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق و بخشهای حوزه انتخابیه اش آب شرب نداشتند، گفت:برای گاز رسانی به شهرستان ها ،تامین آب شرب ، راه اندازی و مراکزعلمی دانشگاهی و احداث جاده مواصلاتی و آسفالت بسیاری از جاده ها و وسایر پروژه های عمرانی درطی سه دوره نمایندگی ام بیش از سه هزار میلیاردتومان بودجه هزینه شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم مجلس ضمن اظهار تاسف از به نتیجه نرسیدن و روی زمین ماندن بسیاری از پروژه ها، گفت: متاسفانه کارخانه ای که با ۸۰۰ نیروی کار راه اندازی شده بود با تعدیلی که انجام شده نیروی کار خود را به ۳۰ نفر کاهش داده است.

وی افزود: برای مشکلات اقتصادی که به منظور امرار معاش و تامین نیازهای اولیه پیش آمده باید از مردم عذرخواهی کنیم و برای اینکه شرمنده آنها نباشیم تلاش بیشتر و تدبیر درستی انجام دهیم.

فتحی پور در ادامه از جمعیتی که اورا دعوت کردند تا مورد تجلیل قرارگیرد تشکر کرد و گفت: مردم قیم نمی خواهند از این رو اجازه دهیم خودشان انتخاب کنند و زمینه سو استفاده برخی را فراهم نکنیم .

گفتنی است در این مراسم از خدمات ارسلان فتحی پور نماینده ادوار مجلس به دلیل خدمات انجام شده از جمله ارتقای دوبخش به شهرستان، توسعه منطقه آزاد ارس، ایجاد گمرک ، احداث جاده های مواصلاتی، تامین آب شرب،گازرسانی به شهرستانهای فوق،ایجاد مراکز آموزشی و دانشگاهی، تجهیز بیمارستانها که با جذب سه هزار میلیارد بودجه از سوی دولت انجام شدمورد تقدیر قرار گرفت.

 منبع: روزنامه جهان اقتصاد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است

«علی‌اکبر علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: از آنجایی که مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌ها مجاز به قانون‌گذاری است و در جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارد، مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلسی قوی می‌شود.

وی افزود: نباید اینگونه تصور شود که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اهمیتی ندارد؛ مشارکت پُرشور مردم در حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده است، بسیار اهمیت دارد. نماینده‌ای که با پشتوانه رأی بالا راهی مجلس شود، قطعاً مؤثرتر از نماینده‌ای خواهد بود که پشتوانه رأی بالایی نداشته است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، مجلسی قوی به وجود می‌آید و اگر مجلس قوی و با پشتوانه رأی بالا باشد، دولت‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه در ریلی که مجلس می‌گذارد، حرکت کنند.

علیزاده تصریح کرد: همچنین زمانی که مجلس قوی باشد، قدرت نظارت بالایی خواهد داشت و می‌تواند تخطی از اجرای قوانین را به خوبی شناسایی کرده و به دستگاه‌ها و مسؤولان اجرایی کشور گوشزد کند که در ریل قانون حرکت کنند.

منتخب مردم دامغان در مجلس دوازدهم ادامه داد: هنوز ۴۵ نماینده مجلس دوازدهم مشخص نشده است و از آنجایی که این افراد قطعاً تأثیر زیادی بر مجلس آینده خواهند داشت، بر این اساس نباید کسی تصور کند که دور دوم انتخابات مجلس فاقد اهمیت است.

وی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مؤثر است چراکه آیت الله مدرس هم یک نماینده بود و بر این اساس حتی یک نماینده روی مجلس تأثیر دارد و نباید دور دوم انتخابات مجلس کم اهمیت جلوه داده شود؛ برای مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز باید رسانه‌ها به ویژه صداوسیما امکان تبلیغات برابر را برای داوطلبان دور دوم انتخابات فراهم کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اهمیت دور دوم انتخابات به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم در حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات به دور دوم کشیده شده است، حضور پُر شوری پای صندوق‌های رأی داشته باشند. تبیین و آگاهی‌بخشی به مردم، مهم‌ترین کاری است که باید مورد توجه باشد.

علیزاده اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور و مشارکت مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات اهمیت زیادی دارد و امیدواریم مردم مشارکت بالایی در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084386 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس