Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نیروی انتظامی و شهرداری تهران در بازدید از مرکز دیتاسنتر شهرداری برای برخورد با متخلفان طرح ترافیک به توافق رسیدند.

به گزارش رکنا، فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن بازدید از دیتاسنتر شهرداری با روند اجرای طرح ترافیک و کنترل و ذخیره سازی اطلاعات دوربین‌های ترافیکی از نزدیک آشنا شدند و درباره همکاری‌های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، حضور داشتند. همچنین محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز دیگر مهمان این جلسه بود.

در نشستی که در ادامه بازدید از دیتاسنتر شهرداری تهران برگزار شد، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به معرفی اقدامات این سازمان پرداخت. همچنین با اشاره به شکل گیری دبیرخانه تهران هوشمند، برنامه‌ها، پروژه‌ها و مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی شهر را توضیح داد.

فرجود در بخش دیگری از این نشست به تشریح اهم اقدامات سازمان و دبیرخانه تهران هوشمند پرداخت و همچنین به تولید روزانه بیش از ۱۰ ترابایت داده در شهرداری تهران و ذخیره سازی و پردازش بیش از ۸ میلیون عکس دوربین‌های ترافیکی و تردد شهری در هر روز اشاره کرد که حجمی گسترده و پراهمیت را در مدیریت شهری در بر می‌گیرد.

در پایان این دیدار، طرفین پیرامون تبادل و اشتراک داده و نحوه برخورد با متخلفان طرح ترافیک به توافق رسیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس پلیس راهور پلیس پلیس راهور ترافیک شهرداری نیروی انتظامی برخورد متخلفان عکس فیلم دختر مرد تصاویر ایران مشهد قتل مشهور بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس