Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن حسینی، صبح امروز در همایش گردشگری مذهبی و معنوی که در سالن همایش‌های حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: با توجه به ثبت بافت تاریخی شهر یزد به عنوان یک شهر شیعی، ضرورت دارد گردشگری مذهبی و معنوی یزد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: یزد علاوه بر برخورداری از بافت تاریخی غنی، می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران مذهبی باشد و باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی خاطرنشان کرد: در یزد هم مسلمانان و اقلیت‌های مذهبی، آیین‌های ویژه مذهبی را تقریبا در همه ۳۶۵ روز سال دارند و این خود ظرفیتی برای معرفی یزد به عنوان قطب گردشگری مذهبی و معنوی جهان است.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های ذکر شده، یزد را برای معرفی به عنوان پایتخت گردشگری مذهبی و معنوی جهان به سازمان میراث فرهنگی پیشنهاد داده ایم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از عملکرد دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران در حوزه اقدامات فرهنگی برای گردشگران خارجی در چند سال اخیر بیان کرد: استان یزد از سال ۸۷ در بحث توجه به گردشگری مذهبی و معنوی در کشور پیشتاز بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به این ظرفیت عظیم استان یزد در زمینه گردشگری مذهبی، بتوان گردشگران بسیاری را به این شهر تاریخی و جهانی جذب کرد.

این همایش با همکاری بخش بین‌الملل آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س)، معاونت بین‌الملل حوزه علمیه قم، دانشگاه ادیان و بخش بین‌الملل دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران به مدت دو روز برگزار شد.

در این همایش، فعالان گردشگری از شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز و کاشان به بیان تجربیات خود در زمینه گردشگری مذهبی پرداختند.

کد خبر 4556689

منبع: مهر

کلیدواژه: دبيرخانه يزد حسينيه ايران سید حسن حسینی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است

ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: طوفان جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و برخورد با آن، خط بطلانی بر حقوق بشر آمریکایی و عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی بود.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه (۱۴ اردیبهشت ماه) کرج با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، بیان کرد: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمدند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

وی ادامه داد: برخی در داخل کشور که با بهانه‌جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند، حالا در برابر این رفتارهای استکبار جهانی لب به سکوت بسته‌اند که جای تأسف دارد.

او با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات، شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی را با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی، تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدیدترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند؛ ولی اعتماد ملی و خودباوری، ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در جهان به‌عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است، افزود: هر عدالت‌خواه و حق‌جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر این رژیم، تامین‌کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به‌عنوان جنایتکار جنگی شناخته شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود