Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایک پنس در آستانه مبارزات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از وجود تضاد شدید میان رویکرد دونالد ترامپ و مخالفانش سخن گفته و دموکراتهای آمریکا را متهم به "در آغوش گرفتن" سوسیالیسم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خطاب به جمعیت حاضر در گردهمایی موسوم به "کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران" (CPAC) دموکراتهای کنگره را از بابت طرح‌های پیشنهادی آنها همچون "بیمه بهداشت و درمان برای همه" و طرح موسوم به "توافق سبز جدید" به منظور مقابله با تغییرات آب و هوایی از طریق ایجاد شغل‌های دوستدار محیط زیست مورد نکوهش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این سخنرانی گفت: امروز دموکراتها علناً یک نظام اقتصادی را مورد حمایت قرار داده‌اند که باعث فقیر شدن میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شده است. دموکراتها در زیر ظاهر طرح بیمه بهداشت و درمان برای همه و طرح توافق سبز جدید به دنبال در آغوش گرفتن نظریه‌های اقتصادی فرسوده‌ای که سبب فقیر شدن ملت‌ها و خفه شدن آزادی‌های میلیون‌ها نفر در قرن‌های گذشته شده، هستند. این سیستم چیزی به جز سوسیالیسم نیست.

پنس در ادامه گفت: در واقع طرح بیمه بهداشت و درمان برای همه معنی واقعی‌اش این است که هیچ کس به صورت برابر از بهداشت و درمان برخوردار نخواهد شد. طرح توافق سبز جدید نیز تنها موضوعی سبز موجود در آن در صورت تصویب شدن به عنوان قانون، ایجاد هزینه بیشتر برای مالیات دهندگان خواهد بود.

در جریان کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران آمریکا، مساله سوسیالیسم جزو محورها بوده و چند سخنران این کنفرانس روی فلسفه آن تمرکز کرده و به قوانین اخیر دموکراتها اشاره داشتند و آنها را یک تهدید علیه بافت ایدئولوژیک آمریکا دانستند.

مایک پنس در سخنرانی خود گفت: حقیقت این است که ما می‌خواهیم فقرا را ثروتمندتر کنیم، آنها می‌خواهند افراد ثروتمند را فقیر تر کنند. ما می‌خواهیم فقر کمیاب‌تر شود آنها می‌خواهند فقر را برای ما راحتر کنند. این انتخابی است که ما به عنوان زن و مرد امروز با آن رو به رو هستیم یعنی انتخاب میان آزادی و سوسیالیسم، میان مسئولیت پذیری شخصی و وابستگی به دولت.

وی افزود: زمانی که آمریکا تبدیل به یک کشور سوسیالیست شود آن روز آمریکا دیگر آمریکا نخواهد بود.

همچنین مایک پنس از کاندیداهای حاضر در رقابت انتخابات مقدماتی دموکراتها هم انتقاد کرد و گفت: بسیاری از این کاندیداها دنباله‌رو برنی سندرزی که خودش را سوسیال دموکرات خوانده، هستند.

در عین حال مایک پنس اظهار خوش‌بینی کرد که حزب جمهوری‌خواه آمریکا به پیامی پیروزی بخش در مقابله با هر کاندیدایی که دموکراتها انتخاب کنند دست یافته است.

او اظهار داشت: اگر ما یک انتخاب میان آزادی و سوسیالیسم را درمقابل مردم بگذاریم مردم آمریکا هر بار آزادی را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا سوسیالیسم مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مایک لی، کارگردان کهنه کار فیلم‌های «ورا دریک»، «سالی دیگر»، «رازها و دروغ‌ها» و «الکی خوش» در جشنواره فیلم مدیترانه مالت با جایزه زنبور طلایی برای یک عمر دستاورد حرفه‌ای تجلیل می‌شود.

این کارگردان ۹۱ ساله که ۷ نامزدی اسکار در کارنامه دارد و نخل طلای جشنواره فیلم کن ۱۹۹۳ را برای فیلم «برهنه» دریافت کرده است، همچنین در یک مسترکلاس جشنواره شرکت می‌کند و با آدریان ووتن، مدیر اجرایی فیلم لندن و کمیسیون فیلم بریتانیا گفت‌وگو خواهد کرد.

جشنواره فیلم مدیترانه اعضای هیات داوران خود را که بخش رقابتی جشنواره متشکل از ۱۲ فیلم از منطقه را قضاوت خواهند کرد، معرفی کرده است.

در مراسم اختتامیه جشنواره که ۳۰ ژوئن برگزار می‌شود، جوایز زنبور طلایی جشنواره به بهترین فیلم بلند، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، طراحی تولید، اجرای فنی خلاقانه و جایزه ویژه هیات داوران اهدا خواهد شد.

گروه داوری شامل جان اس بیرد کارگردان اسکاتلندی، مارجری سیمکین مدیر بازیگران «آواتار»، پدرو لوکه فیلمبردار «جامعه برف»، ماریو فیلیپ آتزوپاردی کارگردان مالتی-کانادایی، نیتن کراولی انگلیسی طراح تولید «شوالیه تاریکی» و ریچی مهتا کارگردان کانادایی هستند.

امسال دومین دوره این جشنواره از ۲۲ تا ۳۰ ژوئن (۲ تا ۱۰ تیر) در شهر والِتا پایتخت مالت برگزار می‌شود.

کد خبر 6092677

دیگر خبرها

  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی