Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:05:48 GMT

امسال ۵۰ عمل کاشت حلزون‌شنوایی در همدان انجام شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۵۹۶۰

امسال ۵۰ عمل کاشت حلزون‌شنوایی در همدان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، فرهاد فراهانی با اشاره به فعالیت مرکز شنوایی غرب کشور اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین مشکل کمبود پروتز است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشاوره ژنتیک انجام شده و مردم خدمات دریافت می‌کنند اما به دلیل کمبود پروتز بیمارانی در نوبت عمل کاشت حلزون‌شنوایی هستند، گفت: تقریباً ۵۰ بیمار در نوبت پروتز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی غرب کشور با اشاره به اینکه تمام اقدامات لازم برای عمل این افراد انجام شده و تنها منتظر پروتز از هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی هستیم، افزود: امسال قریب به ۵۰ عمل کاشت حلزون‌شنوایی انجام شده و بقیه نیز در صف انتظار هستند.

وی با بیان اینکه اسفندماه سال ۹۲ نخستین جراحی کاشت حلزون‌شنوایی در مرکز انجام شد، خاطرنشان کرد: از این سال تاکنون ۱۵۰ عمل کاشت حلزون‌شنوایی انجام شده است.

کد خبر 4556733

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی همدان ناشنوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران

به گزارش سایت آسیا نیوز سعی کردیم تا آدرس کارگاه های خوب تعمیر مبل در تهران که زیر نظر اتحادیه هستند را در اختیار شما قرار دهید تا با خیال راحت تعمیر مبلمان خود را به این کارگاه ها بسپارید.

اگر مبل شما کهنه شده و به دنبال مراکز تعمیر مبل حرفه ای هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با لیست مراکز خوب در زمینه مبل سازی و تعمیر مبلمان آشنا شوید.

مبل یکی از وسایل مهم در خانه است که ظاهر آن در دکوراسیون خانه تاثیر زیادی دارد، بنابراین نو و تمیز بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین اگر مبل شما کهنه شده، ولی به دلیل داشتن اسکلت مستحکم و باکیفیت ارزش تعمیر شدن را دارد، بهتر است نسبت به تعمیر مبل خود اقدام کنید. تعمیر مبل نیز باید توسط مراکز معتبر انجام شود تا آن‌ها با استفاده از ابزارهای بروز و تخصص خود به بهترین شکل، مبل شما را تعمیر کنند. در ادامه ۵ مرکز و کارگاه مبل‌سازی و تعمیر مبل در تهران را به همراه آدرس معرفی خواهیم کرد. 

کارگاه مبل شانا

این مرکز از سال ۱۳۸۳ کار خود را در این عرصه شروع کرد و توانست مشتریان وفاداری داشته باشد. شما می‌توانید تعمیر مبل خود را با اطمینان بالا و خیال راحت به این مرکز بسپارید تا مبل شما را مثل روز اول شیک و جدید کند. 

تعمیر مبل شانا، به وسیله افرادی مجرب و متعهد تعمیرات مبل را انجام می‌دهد. این افراد که در حوزه کسب و کار مبل در بازار و فرایند تولید مبل آگاهی کاملی دارند، بهترین مواد را جهت تعمیرات به کار می‌گیرند. اگر می‌بینید مبل کهنه شما می‌تواند بعد از تعمیر کارایی بهتری نسبت به نمونه‌های نو داشته باشد، می‌توانید با تعمیر آن با هزینه کمتر مبلی نو و شیک داشته باشید. این مرکز می‌تواند متناسب با خواست مشتری، قدمی در جهت تعمیر مبل بردارد و با بهترین مواد اولیه و با تجهیزات بروز تعمیر مبل را به سرانجام برساند. اگر می خواهید پارچه مبلی خود را تعویض کنید یا قصد تعویض فوم مبل خود را دارید می توانید از خدمات تعمیرات تعویض پارچه مبللی و رویه کوبی مبل شانا استفاده کنید. آدرس کارگاه مبل شانا در در محدوده دلاوران واقع شده است.

تعمیرات و کارگاه مبل ترنج

در گروه تولیدی مبل ترنج، در قدم اول راهنمایی‌های لازم در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا پس از آغاز تعمیرات، در خصوص خدمات و هزینه‌های آن اطلاع کاملی بدست بیاورد. در صورت نیاز، تعمیرات مبل در کارگاه انجام می‌شود و روند ترمیم با ایمنی و دقت بیشتری انجام خواهد شد. این مجموعه با تجربه و تخصصی که داشته، تعمیرات انواع مبلمان راحتی، استیل و سلطنتی را با متریال‌های مختلف و طبق استانداردها، انجام می‌دهد. لذا پیش از آغاز فرایند تعمیر، همه فرایند مربوط به آن را پیش بینی کرده و مواد اولیه مورد نیاز را تامین می‌کند. سپس در اعمال جزئیات وسواس زیادی به خرج می‌دهد. این تیم در تلاش است تا در نهایت کار شما را بدون عیب و بسیار تمیز به پایان برساند.

خدمات مبل ترنج شامل تعمیر رنگ چوب مبل، تعویض پارچه و اسفنج، تقویت کلاف و بازسازی مب است. محدوده کارگاه مبلسازی ترنج در محدوده غرب تهران و اتوبان یادگار امام قرار دارد و برای تعمیر مبل راحتی و استیل از خدمات تعمیرات مبلمان مبل ترنج و خدمات کارشناسی تعمیر مبل و رویه کوبی استفاده کنید.

شما می‌توانید جهت ترمیم و بازسازی مبل خود به صورت تخصصی با مبل ترنج در ارتباط باشید.

ترمیم رنگ چوب مبل به رنگ های سفید، قهوه ای تبدیل مبل ورق طلا به رنگ سفید، صدفی، مشکی و فندقی و برعکس تعمیر و رفو سوختگی مبل تعمیرات مبل چرم و پارچه ای تقویت کلاف مبل بازسازی کامل مبل

تعمیرات مبل طاها دیزاین

مبل طاها یکی از تازه کار های این صنعت است که در مدت کم توانسته فعالیت خود را گسترش دهید. مبل طاها کار خود را از پارکینگ منزل خود شروع کرد و با تجربه توانست کار خود را گسترش دهید.

در مرکز تعمیر مبل طاها، خدمات مربوط به تعمیرات مبل، مانند خدمات نجاری مبل و تعمیر شکستگی پایه و کلاف، به طور کامل ارائه می‌شود. لذا عملیات رنگ کاری و به طبع آن تغییر رنگ، براق کردن، لکه گیری و پولیش کردن انجام می‌شود. علاوه بر آن رویه کوبی مانند عوض کردن روکش، فوم، ابر و اسفنج نیز در فرایندی به طور دقیق و با ظرافت کامل صورت می‌گیرد. در این مرکز راهنمایی‌های لازم در مورد تعمیر مبل داده می‌شود و جهت حمل مبل نیز نیروی مجرب فرستاده خواهد شد. تیم رنگ کار، استادکار و رویه کوب مجرب و حرفه‌ای این مجموعه با بهترین متریال‌ها کار تعمیرات را انجام می‌دهند و جهت انتخاب روکش مبل، کاتلیه در رنگ‌بندی‌های متنوع ارائه می‌شود. لذا تعمیر انواع مبل راحتی، استیل، سلطنتی و صندلی خود را می‌توانید به این مجموعه بسپارید. قبل از تعمیرات نیز در خصوص طراحی، ساخت و اجرای مبلمان مشاوره داده می‌شود.

تعمیرات مبل کوثر

تعمیرات مبل کوثر مجموعه‌ای است که از افراد مجرب و متخصص تشکیل شده که به صورت حرفه‌ای در حوزه تعمیرات مبل کار می‌کنند. برای اینکه از نتیجه تعمیر مبل خود اطمینان داشته باشید، این تعمیرات را به دست، افراد حرفه‌ای در این مجموعه بسپارید.

تعمیرات مبل کوثر در صورتی که ایرادی مخفی در مبل وجود داشته باشد در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی آن اقدام می‌کند. مثلا در صورت بروز شکستگی در کلاف مبل، اگر شخصی حرفه‌ای و کاردان در حال تعمیر آن باشد، فورا ایراد شکستگی کلاف را شناسایی کرده و آن را ترمیم می‌کند. بنابراین زمانی می‌تواند به ایراد کناف پی ببرد که رویه را بشکافد و اسفنج را بردار تا بتواند کناف را ببیند و پی به ایراد آن ببرد. ولی شخصی که تازه کار است، بدون پی بردن به مشکل کلاف، مبل را رویه کوبی می‌کند، لذا بعد از اینکه مبل به دست صاحبش رسید کم کم، صدای لق لق کلاف آن شنیده می‌شود و مبل کارایی خود را از دست می‌دهد. 

آدرس تعمیرات مبل کوثر درمحدوده تهرانپارس قرار دارد و تهرانپارس، قنات کوثر، خیابان بیست متری مسجد آدرس دقیق این کارگاه مبل سازی است.

تعمیرات مبل فرحی

در تعمیرات مبل فرحی، فرایند ترمیم و بازسازی کلاف و اسکلت مبل انجام می‌شود و در صورت نیاز نیز این بخش‌ها تعمیر خواهند شد. تعویض روکش و رویه کوبی با بهترین پارچه انجام شده و طرح و مدل پارچه طبق سلیقه مشتری انتخاب خواهد شد. شما می‌توانید تعمیرات مبل خود را به این مرکز بسپارید و از خدمات آن اطمینان بالایی داشته باشید.

مزایای انجام تعمیرات در مرکز مبل فرحی عبارتند از: 

• حمل و نقل رایگان مبل 

• بهره گیری از متخصصان حرفه‌ای و مواد اولیه درجه یک

• مشاوره رایگان 

• قیمت به صرفه 

• کیفیت بالا خدمات

آدرس تعمیرات مبل فرحی در محدوده شمال تهران و در فرمانیه واقع شده است.

منبع: آسیا نیوز

دیگر خبرها

  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بازگشت به دنیای صدا
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز