Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بنایی روز شنبه در مراسم تجلیل از کشاورزان برتر خراسان رضوی افزود: بر این اساس برداشتن دیوار بی اعتمادی میان مردم و مسئولان می تواند حلال بسیاری از مشکلات کشور باشد.
وی در ادامه، کسب رتبه نخست کشوری خراسان رضوی در حوزه کشاورزی و ثبت 'کشاورز نمونه ملی' برای چهار سال متوالی به نام این استان را یک موفقیت توصیف و بیان کرد: جایگاه بالای خراسان رضوی در حوزه کشاورزی وظایف حوزه مجلس و مرکز تحقیقات کشاورزی را بسیار سنگینتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین به بحران آب اشاره و بیان کرد: این بحران در خراسان رضوی جدیتر و در شهرستانهای جنوبی استان اوضاع بسیار سخت است.
وی همچنین به موافقت وزارت نیر با اجرای طرح انتقال آب دریای عمان به استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان اشاره و بیان کرد: اجرای این طرح در اعتبارات سال آینده کشور نیز لحاظ شده لذا امید به اجرای صحیح و کامل آن داریم تا شاهد رفع بخشی از مشکلات موجود در حوزه آب باشیم.
بنایی در ادامه بر لزوم حمایت از تشکلهای خصوص مستقل و قوی در حوزه کشاورزی تاکید و بیان کرد: باید تلاش کنیم سهم خود را از بازارهای جهانی به دست آوریم تا علاوه بر تامین نیاز داخل، به صادرات با بهترین کیفیت نیز اقدام شود.
وی افزود: خراسان رضوی جزو استانهای موفق و برتر در حوزه کشاورزی است و با وجود 338 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی جایگاه مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد.
طی این مراسم با حضور استاندار خراسان رضوی از 127 کشاورز نمونه استانی و 15 کشاورز نمونه ملی این استان تقدیر شد.
7496/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف بخش کشاورزی خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان کشاورزی مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخاب مجلس گفت: مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر اجرای قانون است.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: اکنون بسیاری از مشکلاتی که در کشور بخصوص در حوزه فساد به وجود می‌آید به دلیل عدم نظارت بر اجرای قانون است چراکه اگر نظارتی وجود داشت اینقدر فساد نبود. مشکلات کوچک و بزرگی که در حال حاضر در کشور وجود دارد اگر نیاز به قانون مناسب دارند، این قوانین باید تصویب شوند.

این فعال سیاسی نقش مجلس در اداره کشور را نقش بسیار بزرگ و بااهمیتی توصیف و خاطرنشان کرد: از این جهت اگر نمایندگان مجلس کسانی باشند که دانش و تعهد و نظارت بر اجرا داشته و کارآمد باشند و قوانین خوب تصویب کنند وضعیت کشور و مردم بهتر از این خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: بنابراین به لحاظ تحلیلی بسیار مهم است که مردم با توجه به شرایطی که دارند نمایندگانی را انتخاب کنند که آنها را به‌ خوبی می‌شناسند و مطمئن هستند که در جهت رسیدگی به حل مشکلات مردم حرکت می‌کنند، قوانین مناسب تصویب و بر آن قوانین نظارت می‌کنند.

دغدغه مجلس آینده حل مشکلات و چالش‌های کشور باشد

وی تصریح کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم ‍پای صندوق‌های رای از این جهت مهم است که مجلسی روی کار بیاید که هم دغدغه و شرایط مردم را مدنظر قرار دهد و هم برای رفع گرفتارهای‌ مردم تلاش کند و از طرفی نظارت بر اجرای قوانین هم داشته باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903314

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟