Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سپیدرود در حالی باید خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کند که هیچکس حاضر به قبول مسئولیت این تیم نیست. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپیدرود رشت روز گذشته (جمعه) در هفته بیستم لیگ برتر در خانه خود با نتیجه 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان شکست خورد تا وضعیت این تیم بدتر از گذشته شود و سرخپوشان رشتی یک گام دیگر به سقوط نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیدرودی‌ها که پس از کناره‌گیری علی کریمی از مالکیت و سرمربیگری این تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند،‌ روز گذشته با هدایت سهیل حق‌شناس، مربی خود به مصاف استقلال خوزستان رفتند و حالا پس از اتمام این مسابقه هیچکس حاضر به قبول مسئولیت سرخپوشان رشتی نیست.

حق‌شناس که با توصیه علی کریمی هدایت سپیدرودی‌ها را مقابل استقلال خوزستان بر عهده داشت،‌ دیگر حاضر به ادامه کار در این تیم نیست و از سوی دیگر هم اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گیلان اعلام کرده‌اند علی کریمی مالک قانونی سپیدرود است و طبق قانون اداره کل و هیئت فوتبال به هیچ وجه اجازه دخالت در امور این باشگاه را ندارند.

با این وضعیت تیم سپیدرود در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و مشخص نیست وضعیت این تیم تا دیدار هفته بیست‌و‌یکم مقابل صنعت نفت آبادان به چه شکل پیش خواهد رفت.

جدایی قطعی 2 بازیکن از سپیدرود/ هافبک پیشین پرسپولیس در آستانه فسخ قراردادپس از علی کریمی؛ مدیرعامل و کادرفنی سپیدرود هم استعفا کردند

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی کریمی سپیدرود رشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود رشت علی کریمی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی مطلق ظهر چهارشنبه در جمع دانش آموزان متوسطه شهرستان افزود: معلمان اندیشیدن را به ما می‌آموزند و کارگران پیشرفت و سازندگی را رقم می‌زنند.

وی بیان داشت: در نظام تعلیم و تربیت، معلم به عنوان مهم‌ترین عامل نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه بسزایی برخوردار است.

مهدوی مطلق تصریح کرد: معلم علاوه بر نقش هدایت، حمایت و تقویت، در رشد و پرورش ابعاد وجودی دانش آموزان نقش بی بدیلی ایفا می‌کند.

وی افزود: علم و شخصیت معلم در تغییر و تحوّل روحی و فکری دانش آموزان اثر گذار است و افکار و اندیشه‌های معلم در فرآیند رشد کودک و نوجوان، دخالت مستقیم داشته و نسل‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

کد خبر 6094403

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج