Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:53:32 GMT

برگزاری عیدانه کتاب لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۶۵۱۸

برگزاری عیدانه کتاب لغو شد

مدیرعامل خانه کتاب از عدم برگزاری عیدانه کتاب به دلیل پرداخت نشدن معوقات پاییزه خبر داد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل خانه کتاب، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ از عدم پرداخت معوقات کتابفروشی‌های در طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: متأسفانه چون هنوز نتوانسته‌ایم معوقات کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب را پرداخت کنیم،‌ عیدانه کتاب را برگزار نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  پیش از این تلاش داشتیم تا قبل از اتمام اسفندماه زمستانه کتاب را به جای عیدانه برگزار کنیم. قرار بود اگر معوقات پاییزه پرداخت شود،‌ زمستانه کتاب را نیز به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کنیم و برای خرید کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی تخفیف‌های بیشتری لحاظ شود.

مشهد| طرح‌های بهاره و پاییزه کتاب موثرتر از برگزاری نمایشگاه استفروش 8 میلیارد تومانی در طرح پاییزه کتابجزئیات‌تازه‌ای از برگزاری پاییزه کتاب و قرارداد جدید با پست

حسینی‌پور ادامه داد:‌ پرداخت معوقات پاییزه را پیگیری کردیم،‌ اما به هر حال شرایط اقتصادی کشور را نیز باید در نظر گرفت. کتابفروشان حق دارند،‌ مطالبات آن‌ها قلانونی است‌، ما تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر این مطالبات را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ارشاد کتاب و ادبیات خانه کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارشاد کتاب و ادبیات خانه کتاب وزارت ارشاد کتاب و ادبیات خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • خون شریک ۲ + فیلم