Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر پرداخت به موقع معوقات کارگران گفت: صف‌های طولانی برای اقلام توزیعی تنظیم بازار نمای خوشایندی ندارد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان نظارت و تامین کالاهای اساسی مردم اظهار داشت: در مسأله معوقات کارگری گزارشات مبسوطی داده شد و در اینجا به دو نظر باید عمل کرد یکی اینکه کارخانه‌هایی که مشکل مالی ندارند و هم تولید و  ذخیره دارند اما به دلایلی از مظلومیت کارگر سوء استفاده می‌کنند و حقوقو و مزایای آنها با تأخیر پرداخت می‌شود باید شناسایی شوند و تدابیری اندیشیده شود تا هرچه سریع‌تر معوقات کارگر داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مسئله نظارت بر قیمت‌ها همان طور که اشاره شد افرادی هستند که همواره سوء استفاده می‌کنند اما وقتی شرایط بد به وجود می‌آید روی همه تاثیر می‌گذارد.

عبادی بیان کرد: در این جهت دو کار باید انجام شود یکی نظارت و تعدیل قیمت‌ها است و دیگر اینکه جلوی سوء استفاده کنندگان را بگیریم و طوری عمل کنیم که مردم به مسئولان اعتماد کنند.

جزئیات برنامه بخش تعاون برای تامین و توزیع کالای اساسیتوزیع گوشت قرمز منجمد در استان ایلام هدفمند می‌شودحجتی: توزیع گوشت هدفمند انجام می شود/ رحمانی: تشدید نظارت در بخش توزیع

وی عنوان کرد: گزارشاتی می‌رسد از هفته‌های قبل گوشت گران شده، نان سنگگ گران شده و در هر کیلو گندم دو هزار تومان افزای قیمت داشتیم باید پرسید نظارت کجاست؟ دلیل آن چیست؟ آنهایی که دم از خودکفایی گندم می‌زنند گندم را از کشاورز خریدند قیمت مشخص بوده اما اگر گزارش درست است که نان 500 تومان گران شده چگونه این گرانی رقم خورده است؟

امام جمعه بیرجند با اشاره به توزیع گوشت تنظیم بازار و صف‌های طویل بیان کرد: صف‌های طولانی نمای خوبی ندارد و تکلیف روستایی چیست که سهمی از این توزیع ندارد؟ در گذشته تجربه‌های زیبایی در توزیع داریم یا همان یارانه 45 هزار تومان چون سرپرست‌های خانوار که مشخص‌اند و بر اساس حساب و کتاب و نظم یارانه توزیع می‌شود پس بهتر است فکری برای روش‌های توزیع این اقلام اندیشیده شود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748243

دیگر خبرها

  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول