Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:32:30 GMT

کَره بسته‌بندی در گروه دریافت ارز دولتی باقی بماند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۷۰۳۱

کَره بسته‌بندی در گروه دریافت ارز دولتی باقی بماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت  در نامه‌ای به عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی خواستار باقی ماندن تعرفه کره بسته‌بندی در گروه کالایی یک شد.

در این نامه آمده است: احتراما پیرو نامه ۶۰/۳۰۲۴۶۹ مورخ ۹۷.۱۱.۲۴ موضوع ارسال جدول حاوی گروه‌های کالایی جدید (۱۰ ردیف) با عنایت به مصوبه ۱۳۹۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱.۳۰ ستاد تنظیم بازار و در پیش بودن ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان دستور فرمایید تعرفه کره بسته‌بندی با کد تعرفه ۰۴۰۵۱۰۲۰ از جدول ارسالی حذف و کماکان کره در گروه کالایی یک باقی بماند.

به گزارش مهر، برای واردات کالاهای گروه یک ارز دولتی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 4556806 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارز دولتی بانک مرکزی ایران رضا رحمانی گمرک ایران واردات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار داد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.   به گزارش تسنیم؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.   وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.   معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است