Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه جلسه شورای فرهنگی عمومی فارس با محوریت کانون های مساجد فارس در ربع تلاش برگزار می شود، گفت: این جلسه با حضور معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

«حجت الاسلام حسین امیدی» با اشاره به اینکه جلسه شورای فرهنگی عمومی فارس با محوریت کانون های مساجد فارس در ربع تلاش برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در این جلسه آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در فارس و رئیس این شورا، «عنایت الله رحیمی»، استاندار و نایب رئیس شورا و «صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر شورا، حضور خواهند داشت و مهمان ویژه این جلسه «مرتضی طاهریان»، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه در این جلسه مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان حضور دارند، اظهارداشت: این جلسه با دستور، ارائه گزارش جامعی از دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ربع قرن تلاش و همچنین بررسی راهکارهای جذب جوانان در دهه پنجم در راستای «گام دوم» و فرمایشات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در این خصوص، از ساعت 18 و 30 دقیقه در استانداری فارس، برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری مقام معظم رهبری استان بوشهر اصفهان کنگره شهدای کرمان نماز جمعه عکس نگاشت ربع قرن تلاش کانون های مساجد ربع قرن تلاش استاندار فارس شورای فرهنگ عمومی فارس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امام جمعه شیراز استانداری فارس کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم