Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:56:05 GMT

تردد در محور تکاب - ایرانخواه به علت کولاک ممکن نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۷۲۹۸

تردد در محور تکاب - ایرانخواه به علت کولاک ممکن نیست

حبیب الله شیوخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و کولاک از صبح امروز جاده های تکاب از جمله محور دوراهی ایرانخواه را فراگرفته و موجب اختلال در وضعیت تردد خودروها شده است.
وی بیان کرد: مسافران و رانندگان تا اطلاع بعدی از تردد در محور تکاب - دو راهی ایرانخواه خودداری و برای عزیمت به شهرهای سقز و دیواندره در استان کردستان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: محور تکاب - دو راهی ایرانخواه حدفاصل کیلومتر هشت تا 20 مابین روستاهای «چپدره» تا «کانی کبود» دارای گردنه های سخت گذر و برف گیر بوده و هم اینک کولاک شدید مانع از تردد خودروها در این جاده شده است.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: از تردد خودروها در محور دو راهی ایرانخواه به علت کولاک شدید تا اطلاع بعدی جلوگیری می شود.
شیوخی اضافه کرد: راهداران تکاب از صبح امروز مشغول بازگشایی و برف روبی محورها هستند و هم اینک نیز با وجود کولاک شدید در گردنه های برف گیر حضور فعال دارند.
وی با بیان اینکه بقیه جاده های منتهی به تکاب با وجود کولاک باز است، گفت: رانندگان در صورت ضرورت برای تردد در محور تکاب - شاهین دژ از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند و سوخت کافی همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، با ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی، بارش پراکنده برف و کولاک شدید از صبح امروز تکاب را فراگرفت؛ تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای جاده های سخت گذر و برف گیر است.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف آذربایجان غربی استان کردستان بارش برف شورای هماهنگی مدیریت بحران مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود