Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی از صدور پروانه فعالیت کاگزار برون مرزی تامین اجتماعی در کشور آذربایجان خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، هموطنان در کشور آذربایجان می توانند با مراجعه به کارگزار تامین اجتماعی، خود را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه یا ادامه بیمه پردازی کنند و از خدمات این سازمان بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: به همین منظور سیمین زاهد به عنوان کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تأمین اجتماعی در کشور آذربایجان معرفی شد.
وی خاطر نشان کرد: همه ایرانیان ساکن در محدوده این کشور می توانند برای بیمه پردازی یا ادامه آن و دریافت راهنمایی های لازم در خصوص موضوعات تأمین اجتماعی با کارگزار رسمی برون مرزی تأمین اجتماعی تماس حاصل کنند.
همه هموطنان اعم از شاغل، غیرشاغل و دانشجو می توانند بدون حضور در کشور در صورت احراز شرایط سنی 18 تا 50 سال و انتخاب یکی از نرخ های 14 درصد یا 18 درصد و در صورت نیاز انتخاب 9 درصد درمان از طریق کارگزار برون مرزی سازمان در این کشور درخواست خود را ارائه داده و قرارداد بیمه ایرانیان خارج از کشور منعقد کنند و از مزایای این سازمان مانند مستمری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، درمان در داخل کشور، پرداخت کمک هزینه وسایل کمک پزشکی (اوروتز و پروتز) و کمک هزینه کفن و دفن بهره مند شوند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات برای تماس با کارگزار برون مرزی تامین اجتماعی در کشور آذربایجان به سایت اداره کل اتباع این سازمان مراجعه کنند.
بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، در حال حاضر بیش از سه هزار ایرانی مقیم خارج کشور از خدمات این سازمان برخوردارند و به تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت می کنند.
به همین منظور 20 کارگزاری در کشورهای مختلف برای ارائه خدمات به این افراد ایجاد شده است و در واقع می توان گفت که با ایجاد این کارگزاری ها، خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور با سهولت بیشتری انجام می شود.
نام کارگزاری های برون مرزی تامین اجتماعی، شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی آنها در سایت بیمه اتباع سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.mss.tamin.ir قرار دارد.
سازمان تامین اجتماعی در مجموع 42 میلیون بیمه شده دارد.
اجتمام* 7268 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تامين اجتماعي كارگزاري آذربايجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس