Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اردبیل گفت: امروزه شاهد هجمه‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب به ویژه استکبار جهانی و وهابیت بر علیه کشورمان هستند که برای رویارویی با این هجمه‌ها ضروری است تا هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشیم. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه امام جمعه جدید شاهرود خلخال اظهار داشت: امروزه شاهد هجمه‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب به ویژه استکبار جهانی و وهابیت بر علیه کشورمان هستند که برای رویارویی با این هجمه‌ها ضروری است تا هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توانمندی‌های کشورمان در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه علمی بیان کرد: جوانان این مرز و بوم نشان دادند که دارای توانمندی‌های بالای علمی بوده و به واسطه همین توانمندی‌ها در مدیریت جهانی جمهوری اسلامی ایران سهم عمده‌ای داشته و نقش اول را ایفا می‌کند که باید قدردان این نظام ولایی باشیم.

دشمنان نظام اقتصاد کشور و معیشت مردم را نشانه گرفته‌اندگلستان| آخوند آدینه: حادثه تروریستی زاهدان سبوعیت دشمنان نظام اسلامی را اثبات می‌کندفرمانده سپاه استان کردستان : دشمنان نظام در "تحریم‌ها و جنگ اقتصادی" با شکست مواجه شدند‌

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: با توجه به مسائل امروز جامعه جهانی و جامعه اسلامی باید از تریبون نماز جمعه برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به مردم استفاده شده و برای بیان حقایق مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عاملی نماز جمعه را فرصتی مناسب برای ائمه جمعه برای دعوت مردم به اتحاد و یکپارچگی دانست و تصریح کرد: برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر نیازمند وحدت و همدلی هر چه بیشتر مردم و مسئولان هستیم و باید با دوری از افشاگری‌های بی‌منطق و اختلاف‌ها در راستای تقویت اتحاد و همبستگی تلاش کنیم.

امام جمعه اردبیل با اشاره به مشکلات مردم منطقه شاهرود گفت: این منطقه از مناطق کم‌برخوردار استان به شمار می‌رود که باید در راستای رفع مشکلات در این مناطق و برخورداری ساکنان از خدمات مساوی اقدامات لازم انجام شود که در این زمینه مسئولان عزم جدی دارند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی