Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:57:51 GMT

تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد در قم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۷۹۰۸

تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد در قم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد قم عصر پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در سالن اجتماعات مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد. در این مراسم از فعالان و پیشکسوتان تاثیرگذار در روند تئاتر انقلاب، تئاتر مسجد در قم تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب از کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، محمدرضا آزاد پژوهشگر و مدرس دانشگاه، اصغر نوبخت رئیس انجمن نمایش استان و صدیقه مشایخی از فعالان تئاتر قم قدردانی شد.

رئیس مرکز هنرهای نمایش حوزه هنری در بخشی از این مراسم از روند رشد فعالیت دفتر مردمی تئاتر بچه‌های مسجد در قم پس از گذشت تنها یک سال از بازگشایی، ابراز شگفتی و رضایت کرد و از مسببان این حرکت تشکر نمود. وی همچنین از امضای تفاهم‌نامه‌ای در حوزه هنری به منظور گسترش فعالیت دفتر بچه‌های مسجد در استان‌ها و حمایت بیش از پیش حوزه هنری این فعالیت‌ها خبر داد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از تاثیرگذاری فعالیت دفتر بچه‌های مسجد در فضای فرهنگی مساجد استان گفت و از جوانان و نوجوانان فعال در عرصه تئاتر مساجد خواست تا با جدیت به کار تئاتر ادامه دهند و از هنرمندان تئاتر کشور نیز خواست تا با این حرکت توجه داشته‌باشند.

اجرای تئاتر «اخلاق صاحبدلان» توسط بچه‌های مسجد امام زمان (عج) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کد خبر 4556871 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران حوزه هنری قم مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کوروش زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان» انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله دستگرد یکی از محله‌های هنرمندپرور شهر اصفهان است که هنرمندان و فرهیختگان این محله نه‌تنها در منطقه ۱۳، بلکه در کل شهر، استان و حتی کشور شهرت دارند.

وی افزود: در میان این هنرمندان، شاعران گرانقدری در این محله زیسته‌اند که کلام و اشعار ظریف و دل‌نشینی دارند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان محله» که با حضور هنرمندان و شاعران استانی در فرهنگسرای دستگرد برگزار شد، با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شاعران درگذشته همچون مرحوم انواری و مرحوم وحید دستجردی، از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد تجلیل کنیم که این برنامه با حضور شهروندان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 748477

دیگر خبرها

  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان