Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده که هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تحقق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اختصاص داده شود.   وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان  ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.   وی افزود: اما در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده  که هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تحقق این قانون اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: به همین دلیل بودجه در نظر گرفته شده ۱۰ درصد کمتر از نیازهای ما برای تحقق این قاون مهم و حساس است در نتیجه تصمیم گرفته شده تا مبلغی به این میزان اضافه شود و در حال حاضر هزار میلیارد تومان دیگر در کمیسیون تلفیق مصوب شد.   قبادی دانا گفت: البته این موضوع باید در صحن علنی مجلس مطرح شود و مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان مستمری افراد دارای معلولیت و حق پرستاری اضافه و پرداخت شود.   وی گفت: به طور کلی پیشنهاداتی که در رابطه با بودجه سال ۹۸ بهزیستی برای ارائه خدمات به جامعه هدف مطرح شده هم در لایحه و هم در کمیسیون تلفیق خوب بوده اما با توجه به نیاز جامعه هدف و آنچه ما احتیاج داریم کم است.   وی افزود: چنانچه بودجه اضافه نشود فقط ۱۰ درصد قانون حمایت از حقوق معلولان را می توانیم عملیاتی کنیم و این درحالی است که با توجه به شرایط سخت امسال و سال آینده، همین قدر که کار اجرای قانون حمایت از معلولان آغاز شده خوب است و ما نیز سعی می کنیم با در نظر گرفتن آیتم های مقاومتی، شفاف سازی و انضباط مالی شرایط اولیه نسبتا خوبی ایجاد کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان بهزیستی بهزیستی وحید قبادی دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان

سارانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در استان گفت: برای تکمیل این طرح‌ها از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته‌ است.

او افزود: از این محل ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه‌ای نهبندان با ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یافته است.

سارانی عنوان کرد: تاکنون در زمینه اجرای این طرح ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ظرفیت آبگیری سد تغذیه مصنوعی بندان را ۱.۷۴ میلیون متر مکعب اعلام کرد و ادامه داد: هدف از احداث این سد، ذخیره‌سازی سیلاب و رواناب و رهاسازی برای دشت‌های پایین دست است.

بیشتر بخوانید

اعتبار به طرح‌های تغذیه مصنوعی رسید/ خراسان جنوبی صدرنشین جدول اجرای طرح‌های نوین آبیاری

او با بیان اینکه طرح تغذیه مصنوعی بندان حد فاصل شهر‌های نهبندان و زابل و در فاصله ۷۰ کیلومتری این شهرستان قرار دارد تصریح کرد: در سال‌های پر باران بین ۴ تا ۵ میلیون متر مکعب رواناب و سیلاب در این سد ذخیره‌سازی خواهد شد.

سارانی بیان کرد: ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی خراسان جنوبی شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه در دست اجراست که در دولت سیزدهم ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین