Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:17:20 GMT

70 درصد راه های روستایی و اصلی چاراویماق بسته است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۸۷۶۶

70 درصد راه های روستایی و اصلی چاراویماق بسته است

صابر تقویمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود تلاش شبانه روزی نیروهای هلال احمر و راهداری این شهرستان به علت زیاد بودن مسیرها و کمبود امکا نات و ماشین آلات، بازگشایی راه ها به کندی پیش می رود.
وی از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان درخواست کرد در بازگشایی مسیرها و راه های مسدود شده، این شهرستان را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: چاراویماق دارای 94 روستای زیر 20 خانوار و 118 روستای بالای 20 خانوار است و حدود 83 درصد از جمیعت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.
وی ادامه داد: بیشتر راه های روستایی از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و با بارش برف شاهد بسته شدن راه های ارتباطی هستیم.
تقویمی گفت: به علت کولاک شدید و لغزندگیف بیشتر مسیرهای روستایی شهرستان مسدود بوده و مردم تا اطلاع ثانوی از تردد غیر ضروری در این مسیرها خودداری کنند.
فرماندار چاراویماق تصریح کرد: از ابتدای شروع برف و کولاک در شهرستان، امداد گران هلال احمر، راه و شهرسازی و نیروی انتظامی در مسیرها و راه های ارتباطی حضور و در حال امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در جاده ها هستند.
شهرستان چاراویماق دارای دو بخش به نام‌ های مرکزی شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی و بخش شادیان شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌ شرقی، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و 248 آبادی است.
شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی جنوب شرقی دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی شبانه روزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • جزئیات طرح تقسیم تهران از زبان استاندار
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است