Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:04:15 GMT

پاسغ کنایه آمیز تونی کروس به سرمربی سابق رئال

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۸۷۷۱

پاسغ کنایه آمیز تونی کروس به سرمربی سابق رئال

نمایش ضعیف تونی کروس در ال کلاسیکوی چهارشنبه انتقادات زیادی را متوجه او کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال چهارشنبه شب در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری شکست سنگین 0-3 را از بارسا متحمل شد و اولین جام فصل را از دست داد. در دیداری که رئال نمایشی بهتر در زمین داشت ولی بارسا فرصت طلب تر بود و از موقعیت های خود به بهترین شکل استفاده برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی، برند شوستر، سرمربی آلمانی سابق رئال به انتقاد تند از هموطنش تونی کروس پرداخت و او را به یک تراکتور دیزلی تشبیه کرد که بدون فکر فقط در زمین می دود و هیچ خلاقتی از خود نشان نمی دهد.

 

 

 

 

او یکی از دلایل شکست رئال را به ضعف او در میانه زمین نسبت داد. شوستر همچنین ضمن اشاره به شکست خانگی 1-2 رئال از جیرونا(دو هفته پیش)، عنوان کرد که خط میانی ای که حتی توانایی غلبه بر هافبک های جیرونا را ندارد، شایسته نیمکت نشینی است.

 

تونی کروس ضمن منشن کردن توئیت برند شوستر با نوشتن عبارت:« کی؟» واکنش نشان داد. تونی کروس اینگونه عنوان کرده است که برند شوستر را نمی شناسد!

شوستر بین سال های 2007 تا 2009 سرمربی رئال بود و این تیم را به قهرمانی لالیگا در فصل 08-2007 هدایت کرد. او اواخر دهه 80 میلادی نیز به عنوان بازیکن از بارسا به رئال مادرید پیوسته بود.

 

رئال مادرید برند شوستر (سرمربی) ال کلاسیکو تونی کروس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ال کلاسیکو تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!

هافبک سابق رئال مادرید معتقد است تیمش تنها نماینده شایسته اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

طرفداری | گوتی همواره با کری‌خوانی و نیش‌وکنایه به حمایت از رئال مادرید می‌پردازد.

رئال مادرید بار دیگر به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و تنها دو بازی تا کسب جام شماره 15 در بزرگترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز فاصله دارد. لوس‌بلانکوس، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان طی 14 فصل اخیر، 12 بار به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافته و توانسته در 9 سال اخیر، 5 بار به مقام قهرمانی برسد. اما از طرفی، بارسلونا، دشمن دیرینه رئال مادرید چند سالی می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا راه به جایی نمی‌برد. بلوگرانا که حد فاصل سال‌های 2006 تا 2015، 4 بار قهرمان اروپا شده بود، حال ناکام بزرگ این جام لقب گرفته و حتی در دو مقطع نیز راهی لیگ اروپا شده‌است.

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته مهمان شبکه ال چرینیگیتو برای کارشناسی بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید بود و میان صحبت‌های خود به شکلی طعنه‌آمیز به تمجید از موفقیت‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. گوتی در این خصوص گفت:

اگر رئال مادرید نباشه، لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا از تب‌وتاپ می‌افته و کسل‌کننده می‌شه. انگار رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی‌ای است که در این جام حضور داره!

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است