Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روزنامه اصلاح طلب قانون هفته گذشته ۷ اسفند ماه به دلیل استفاده از تیتر (مهمان ناخوانده) برای سفر بشار اسد در تهران، با نامه تذکر و توقف انتشار مواجه شده است.

بشار اسد هفته گذشته وارد تهران شد و دو اتفاق مهم نیز در ایران اتفاق افتاد. روزنامه قانون به خاطر استفاده از تیتر «مهمان ناخوانده» توقیف شد و محمدجواد ظریف به خاطر بی‌اطلاعی از این سفر از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند ظریف به کار بازگشت اما روزنامه قانون از توقیف در نیامد.

ساغر پاکسرشت یکی از اعضای شورای سردبیری روزنامه قانون درباره آخرین وضعیت این روزنامه به رویداد۲۴ گفته فعلا پیگیر پرونده هستیم، زیرا تیتری که ما استفاده کردیم نه توهین بود و نه قصد عامدانه‌ای در آن بود و طبق قانون نیز هیچ مشکلی را به همراه نداشت.

عضو شورای سردبیری قانون گفته روزنامه به دستور مستقیم دادستان توقیف شده است.

آنگونه که عضو شورای سردبیری قانون خبر داده، به دستور توقیف اعتراض شده اما هنوز جلسه‌ای برای این بررسی پرونده این روزنامه تشکیل نشده است. به گفته پاکسرشت دادگاه اعلام کرده فعلا باید منتظر بمانند تا احضاریه برای آنها ارسال شود.

به گزارش رویداد۲۴ پیش از این نیز در سال ۹۵ به دنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از روزنامه «قانون»، این روزنامه نزدیک به یکسال توقیف شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 روزنامه قانون توقیف روزنامه قانون استعفای ظریف استعفای وزیر خارجه سفر بشار اسد به تهران سفر بشار اسد به ایران استعفای محمدجواد ظریف استعفای محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست