Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دبیر سومین جشنواره نمایشنامه خوانی سقز گفت : ۱۳ نمایشنامه راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره شامل نمایشنامه «جی ژوان»، نمایشنامه «بی بی خشت»، نمایشنامه «هاری»، نمایشنامه «کورسی»، نمایشنامه «کمدی پارازیت» از نمایشنامه‌های راه یافته به این دوره از جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر سومین جشنواره نمایشنامه خوانی سقز، نمایشنامه «اعتراف‌ها و دروغها»، «در حضور باد»، «تانکر»، نمایشنامه «جسد‌های پستی»، «چهار صندوق»، «با صدای آهسته»، «انتیگون» و نمایشنامه «مرگ بازی» را از دیگر آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره است.

وی عنوان کرد: هیات داوری انتخاب آثار این دوره جشنواره متشکل از هنرمندان پیشکسوت تئاتر سقز، صلاح محمدی، پرویزاحمدی و سالارسلطانپور است.

زارع زاده خاطر نشان کرد: این جشنواره در روز‌های ١٥ الی ١٧ اسفندماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سقز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

آثار راه یافته به سومین جشنواره نمایشنامه خوانی در سقز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من