Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گشت مشترک تعزیرات پایتخت ظهر امروز (شنبه ۱۱ اسفند ماه) با حضور معاون دادستان تهران و نمایندگان وزارت علوم، بهداشت و درمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای برخورد با گرانفروشی و توزیع نامناسب گوشت مرغ به یکی از شعبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهران رفته و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شهریاری معاون دادستان استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با نحوه توزیع گوشت مرغ در این فروشگاه اظهار کرد: با بررسی نحوه توزیع گوشت مرغ در این واحد فروشگاهی، مشخص شد که عرضه گوشت سفید در این واحد با ایرادات و تخلفات بسیار زیادی در حال انجام است.

وی افزود: کارشناسان وزارت بهداشت در گزارش‌های خود اعلام کردند که تمامی گوشت‌های مرغ عرضه شده در این فروشگاه فاسد بودند و با احراز گرانفروشی محصولات، حکم امحا ۱۶۰ کیلوگرم گوشت مرغ موجود در این فروشگاه و دستور پلمپ آنجا صادر شد.

شهریاری با اشاره به اینکه نگهداری و فروش مرغ فاسد جرم است، گفت: مسئولان این فروشگاه به دادسرای جرایم احضار خواهند شد و قطعاً با این‌افراد برخورد قانونی خواهد شد.

در ادامه بهروز طالبیان رئیس گشت تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متاسفانه در این واحد فروشگاهی علاوه بر عرضه محصول فاسد، تخلف گرانفروشی نیز مشاهده شده است.

وی افزود: قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای فروش گوشت مرغ ۱۱۵۰۰۰ ریال است که در این واحد این محصول با قیمت ۲۱۵۰۰۰ ریال به فروش می‌رسد، ضمن اینکه مسئولان فروشگاه با خرد کردن قطعات مرغ و بسته‌بندی جداگانه، این محصول را به قیمت ۲۹۹۰۰۰ ریال می‌فروختند که از نظر ما این عمل تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: مقصد نامعلوم کامیون‌های حامل گوشت بعد از خروج از سردخانه‌ها/ نباید یک هفته بعد از حماسه مردمی ۲۲ بهمن قیمت خودرو افزایش یابد/ بازداشت ۴ نفر در ارتباط با توزیع گوشت در ۳ دستگاه دولتی

طالبیان در پاسخ به این سوال که تکلیف کسانی که از این محصولات ناسالم خریداری و استفاده کردند، چه می‌شود؟ بیان کرد: خریداران این گوشت‌ها که دچار بیماری یا مشکلی شدند می‌توانند با اعلام گزارش خود به سازمان تعزیرات و دادستانی استان تهران، شکایت خود را ثبت کنند تا روند قضایی بررسی موضوع انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای