Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:03:47 GMT

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بابلسر

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۰۰۵۷

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بابلسر

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاک سازی نقاط آلوده و برخورد با معتادان متجاهر، توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان شهرستان بابلسر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح‌های که بیشتر در مناطق آلوده وجرم خیز به اجرا گذاشته شد، ۲۳ نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر و ۶ نفر سارق دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضوانی با اشاره به کشف ۱۰ فقره انواع سرقت در این طرح گفت: در این عملیات‌ها همچنین ۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی از توقیف ۴۵ دستگاه خودرو ۱۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح‌های امنیت ترافیکی در این شهرستان نیز خبرداد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال تداوم و تشدید طرح‌های پلیس در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان در خصوص هرگونه اخبار مرتبط با حوزه نظم و امنیت می‌باشد و شهروندان با تماس با این سامانه تلفنی هر چه بیشتر سهم و مشارکت خود را در حوزه نظم و امنیت توسعه بخشند.

وی از شهروندان خواست: ایمنی تجهیزات و اماکن خود را بیشتر مورد توجه قرار دهند و همچنین هنگام حضور در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه محصولات، مراقبت بیشتری از وسایل همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس