Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، در این دیدار، سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده ناجا، سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار احمد دولتخواه، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکترمحسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز دیگر میهمان این جلسه بود.

ذخیره سازی بیش از 8 میلیون عکس دوربین های ترافیکی

محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به معرفی اقدامات این سازمان پرداخت وگفت: باتوجه به شکل گیری دبیرخانه تهران هوشمند، برنامه‌ها، پروژه‌ها و مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی شهردر حال انجام است.

وی ادامه داد: روزانه بیش از 10 ترابایت داده در شهرداری تهران و ذخیره سازی و پردازش بیش از ۸ میلیون عکس دوربین های ترافیکی و تردد شهری در هر روز تولید می شود که حجمی گسترده و پراهمیت را در مدیریت شهری در بر می گیرد.

در پایان این دیدار، طرفین پیرامون تبادل و اشتراک داده و نحوه برخورد با متخلفان طرح ترافیک به توافق رسیدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دوربین های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان