Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@18:26:30 GMT

گیرمو دل‌تورو اکشن‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۰۳۲۵

به گزارش پارس نیوز، گیرمو دل‎‌تورو «زانباتو» را برای جی.جی آبرامز و کمپانی او بدربات و کمپانی پارامونت می‌سازد.جزئیات داستان این فیلم اکشن مشخص نیست

اما داستان درباره دختری ده تا پانزده سال با مهارت‌های مرگبار در مبارزه است.عده‌ایی این کاراکتر را یک نینجا توصیف کردند اما دل تورو در صفحه شخصی خود اعلام کرد این شخصیت نینجا نیست و این ایده‌ایی است که در ذهن او سال‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«زانباتو» یکی از چند پروژه جدید دل تورو است. چندی پیش نیز اعلام شد که او می‌خواهد نسخه جدیدی از «پینوکیو» را به صورت انیمیشن کارگردانی کند.
گیرمو دل تورو دو سال پیش برای ساخت «شکل آّب» اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد.«شکل آّب» اسکار بهترین فیلم را نیز گرفت.دل تورو درحال تولید «شاخ‌ها» به کارگردانی اسکات کوپر برای  کمپانی «فاکس سرچلایت» و «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» برای کمپانی« سی‌بی‌اس فیلمز» است.

جی‌جی آبرامز تهیه‌کننده «ماموریت: غیرممکن-سقوط» بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ذهن انیمیشن پارس کمپانی پارس نیوز گیرمو دل تورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!