Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

عملیات بازسازی و بهینه‌سازی دو دستگاه از واگن‌های پلور سبز پایان‌یافته و تا آخر سال نوسازی دو واگن مسافری دیگر به اتمام می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از رجا، پروژه بازسازی و بهینه‌سازی ۳۰ دستگاه از واگن‌های پلور سبز باهدف افزایش ایمنی و سطح رضایت مسافران، در بهمن‌ماه سال جاری آغازشده و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر است نسبت به بهینه‌سازی تعداد چهار دستگاه واگن در سال ۱۳۹۷ و ۲۶ دستگاه واگن در سال ۱۳۹۸ اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، تاکنون بازسازی و بهینه‌سازی دودستگاه از این واگن‌ها انجام‌شده و طبق برنامه‌ریزی، بهینه‌سازی دو دستگاه دیگر تا پایان سال انجام می‌شود و در مجموع چهار دستگاه واگن پلور سبز بهینه‌سازی شده به ناوگان این شرکت حمل‌ونقل ریلی اضافه خواهد شد.

از شاخص‌ها و اهداف عملیات بهینه‌سازی این واگن‌ها می‌توان به ارتقای زیباسازی بصری واگن ها با انجام رنگ‌آمیزی کامل، افزایش رفاه مسافران با نصب سیستم احضار مهماندار از کوپه، زیرسازی و تعویض کامل کف‌پوش‌های سالن، افزایش ایمنی و رفاه مسافران با احیای مکانیزم الکتروپنوماتیک درهای ورودی و سرگلگی، نوسازی مبل و تخت‌های کوپه‌ها با تعویض کلیه لاتکس‌ها و رویه‌کوبی با پارچه باکیفیت و زیبا، نوسازی و به‌روزرسانی سیستم تصویری و تغییر سیستم AV به RF، بازسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی و تعویض کلی شیرآلات، نوسازی سیستم روشنایی، نوسازی نیم کوپه مهمانداران و تعویض کلیه کابینت‌ها، یخچال، سینک، شیرآلات و نوسازی تجهیزات داخلی کوپه به ویژه شیشه‌ها، دریچه‌ها، رخت‌آویز، نگهدارندِ کتیبه‌ها، سقف سرگلگی و ... اشاره کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر