Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: برای اعزام کاروان های ورزشی دانشجویان به یونیورسیاد دانشجویی با محدودیت اعتبارات روبه رو هستیم و عمده هزینه ها از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان تامین می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، مجتبی صدیقی روز شنبه در نهمین جلسه عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: سال آینده امکانات ملی و ورزشی کشور محدود است و باید تلاش کرد کاروانی با بازدهی بالا به این رقابت ها اعزام تا در هزینه ها صرفه جویی کرده و نیروهای با کیفیتی به یونیورسیاد اعزام تا افتخارات کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون با محدودیت اعتبارات روبه رو هستیم و به طور طبیعی است پشتیبانی ها باید هماهنگ تر باشد. در این زمینه بار اصلی به دوش وزارتخانه است.
رئیس سازمان امور دانشجویان، در باره نرخ ارز نیز گفت: ارز دولتی برای یونیورسیاد نداریم و نرخ ارز برای اعزام ها بر اساس نرخ نیما یا نرخ شناور آزاد بانک مرکزی محاسبه می شود. بانک مرکزی سیاست های اعزام تیم های وزارت ورزش و فدراسیون های دیگر را دنبال می کند.
صدیقی گفت: برای مسابقات یونیورسیاد دانشجویی 2019 که تابستان سال آینده در ایتالیا برگزار می شود، در حال آماده شدن و به دنبال تکرار افتخارات دو دوره گذشته هستیم.
وی عنوان کرد: عمده تامین هزینه ها بر عهده وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان است اما از کمک های سایر نهادها و دستگاه ها استفاده کرده ایم. بزرگ ترین پشتوانه ما، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های دانشگاهی است که به طرق مختلف همکاری می کنند. ممکن است کمک ها نقدی و به شکل مستقیم نباشد اما پشتبانی های مورد نیاز یک تیم را مسئولان فدراسیون انجام می دهند.
به گفته رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، متناسب با اولویت بندی با هیات رئیسه فدراسیون، سه اولویت در نظرگرفته شده است که به میزان اعتبارات مصوب مجلس در حوزه تربیت بدنی وزارتخانه که در مجلس در حال بررسی است، بستگی دارد.
صدیقی با بیان اینکه 11 تیم دختر و پسر به یونیورسیاد اعزام می شوند، گفت: در این دوره به دنبال اعزام 11 تیم دختر و پسر در قالب کاروانی 80 نفره هستیم. اما در صورت تحقق برخی اولویت ها امکان افزایش نفرات نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه متناسب با نرخ ارز، هزینه ها نیز متفاوت خواهد بود، افزود: اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال آینده، متناسب با اعتبارات تصویب شده در بودجه و تلاش همکاران در جمع بندی های مشارکتی، جزئیات اعزام مشخص می شود. آماده سازی ها عمدتا انجام شده و در نیمه های اول سال آینده نیز به انتها خواهد رسید و تعیین کننده نهایی میزان پشتیبانی ها است. امیدواریم کاهش تعداد اعزامی ها نداشته باشیم.
رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان افزود: میزان کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هنوز مشخص نیست و رایزنی ها در این زمینه ادامه دارد.
**9283**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي تيم هاي ورزشي دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی با انشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و موثر برای وزارت علوم تحقیقلات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

متن نامه به شرح زیر است:

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ت ۶۰۰۲۹ه مورخ ۲ آذر۱۴۰۱ هیات وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمام اعضای هیئت علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲قابلیت اجرایی یافته است؛ بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌شود.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکوردر شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد