Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان زنجان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ، نقشه راهی برای تمام اقشار جامعه است گفت: مشکلات و مسائل جامعه را با جدیت و عزم و اراده قوی حل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا;حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در  گردهمایی تبیین عملکرد پروژه های صندوق توسعه ملی درحوزه منابع طبیعی با حضور ائمه جماعات استان چند سالی است که مسئله تخریب مراتع ، از موضوعاتی است که مورد غفلت قرار گرفته است گفت : افزایش جمعیت و طمع ورزی مردم برای بهره برداری از مراتع است چرا که افزایش بهره برداری از مراتع در طی چند سال سبب می شود مراتع به زمینی که هیچ کاربردی ندارد تبدیلشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام خاتمی  افزود : مردم برای استفاده از مراتع مالک نبودند و تنها حق چرا داشتند و باید پروانه چرا دریافت می کردند و چون افرادی در طول چند سال بدون پروانه از مراتع استفاده کردند ، اکنون ادعای مالکیت دارند.

وی بیان کرد :تبدیل مراتع به زمین های کشاورزی ، یکی از راه های تخریب مراتع است که این امرسبب می شود زمین بعد از چند سال ،کارایی خود را از دست می دهد و هیچ سود آوری نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد : عدم تعادل بین دام و مراتع یکی از مشکلات  بسیار مهم است که همواره احساس می شود ،چرا که بهره برداری بیش از حد مراتع سبب نابودی مراتع می شود در حالی که طبق قانون وقتی پروانه چرا صادر می شود ، تعهد احیاء هم ذکر می شود.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ آب و خاک گفت :  در استان زنجان  10 هزار چاه غیر مجاز شناسایی شده است که باید اقدامات لازم در جهت آگاه سازی مردم و فرهنگ سازی  صورت بگیرد تا از بروز بیش از حد این معضل پیشگیری کنیم .

وی افزود : در رابطه با برخورد با مشکلات و مسائل، اراده و عزم همگانی وجود ندارد ،باید متحد و یک صدا و هماهنگ باهم عمل کنیم تا بتوانیم گام موثر در ریشه کنی مشکلات برداریم و توجه داشته باشیم که اعتراضات مانع اجرای قوانین نشود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و خاطر نشان کرد :  فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با گام دوم بعد از چله اول انقلاب و ورود به دهه پنجاه در واقع نقشه راهی برای همه اقشار جامعه است و در راستای اجرای آن باید با تمام قوا و توان عمل کرد و جامه عمل به بیانات مقام معظم رهبری پوشاند ./ف

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر