Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا، قبادبان در این همایش با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموختگان مهندسی کشور گفت: نبود نیاز سنجی مناسب برای رشته ها بویژه در حوزه صنعت موجب افزایش بیکاری در رشته های مهندسی شده است.

وی تصریح کرد : طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در طی یک سال و نیم گذشته تدوین و در ابعاد مختلف پژوهشی برای ارتباط صنعت و دانشگاه کاملا عملیاتی شده است و لذا وظیفه همگان است که از این طرح تحول آفرین حمایت نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قبادیان افزود : امروزه در میدان رقابت، صنایع و بنگاه های اقتصادی می توانند عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند که محصولات استاندارد و با قیمت مناسب عرضه نمایند که این مهم در سایه تحقیق و توسعه به ثمر می نشیند .
برات قبادیان افزود: با آغاز به کار سامانه طرح تاپ که با هدف ثبت نام بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری و نیز ثبت نیازهای پژوهشی و فناورانه آنها راه اندازی شده است در گام نخست به بنگاههای صنعتی و اقتصادی سه ماه فرصت داده شده، تا نیاز خود را در سامانه الکترونیکی طرح به نشانی www.iranetop.irثبت نمایند.
وی در زمینه ارتباط صنعت با دانشگاه گفت : ما در حالی سومین رتبه دانش آموختگان مهندسی را در دنیا داریم که از این ظرفیت در جهت رفع مشکلات کشور به خوبی استفاده نمی کنیم. فلذا این طرح که در اختیار جامعه مهندسی کشور قرار گرفته فرصت مناسبی را فراهم کرده تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه به خوبی انجام گیرد.
گفتنی است در پانزدهمین کنفرانس ملی روز مهندسی حدود ۷۰۰ نفر از دانش آموختگان در رشته های مهندسی در سالن همایش های سیتی سنتر اصفهان شرکت داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی