Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:25:30 GMT

بهمنیار عازم مسابقات کاراته وان اتریش شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۱۵۹۲

بهمنیار عازم مسابقات کاراته وان اتریش شد

رئیس هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لیگ جهانی کاراته وان اتریش با حضور زبده ترین کاراته کاران کشورهای مختلف در این کشور آغاز شده و سارا بهمنیار از امروز به مصاف رقبای خود می رود.
رضا رسولی افزود: بر این اساس این کاراته کار ملی پوش و شایسته گیلانی طبق قرعه کشی انجام شده، در دور اول وزن 50- با قرعه استراحت روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بهمنیار در دور دوم وزن خود در رقابت های کاراته وان اتریش باید منتظر برنده دیدار کاراته کاران کشورهای بلاروس و پرتغال باشد تا با برنده این دیدار روبرو شود.
در رقابت های کاراته لیگ جهانی وان اتریش ، 2057 کاراته کار از 99 کشور حضور دارند که به مدت سه روز در بخش های کاتای انفرادی و تیمی مردان و بانوان و مبازه بانوان و مردان در اوزان مختلف با هم به رقابت می پردازند.
سارا بهمنیار که طی سال گذشته در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود ، سال جاری در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتریش پرتغال ژاپن مردان ملی پوش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی