Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هموطنان عزيز در کشور آذربايجان مي‌توانند با مراجعه به کارگزار، خود را نزد سازمان تأمين اجتماعي بيمه و يا ادامه بيمه پردازي نمايند و از خدمات اين سازمان بهره‌مند گردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، خانم سيمين زاهد به عنوان کارگزار رسمي برون مرزي سازمان تأمين اجتماعي در کشور آذربايجان معرفي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير کل اتباع سازمان تامين اجتماعي در اين خصوص خاطر نشان کرد: تمامي ايرانيان ساکن در محدوده اين کشور مي‌توانند جهتبيمه پردازي و يا ادامه آن و دريافت راهنمايي‌هاي لازم در خصوص موضوعات تأمين اجتماعي با کارگزار رسمي برون مرزي تأمين اجتماعي تماس حاصل نمايند.
شايان ذکر است، تمامي هموطنان عزيز اعم از شاغل، غير شاغل و دانشجو مي‌توانند بدون حضور در کشور در صورت احراز شرايط سني 18تا 50سال و انتخاب يکي از نرخ‌هاي 14درصد و يا 18درصد ودرصورت نيازانتخاب 9درصد درمان از طريق کارگزار برون مرزي سازمان در اين کشور درخواست خود را ارائه داده و قرارداد بيمه ايرانيان خارج از کشور منعقد نمايند و از مزاياي اين سازمان مانند مستمري بازنشستگي، مستمري ازکارافتادگي، مستمري بازماندگان، درمان در داخل کشور، پرداخت کمک هزينه وسايل کمک پزشکي (اوروتز و پروتز) وکمک هزينه کفن و دفن بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات جهت تماس با کارگزار برون مرزي تامين اجتماعي در کشور آذربايجان به سايت اداره کل اتباع اين سازمان مراجعه کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های اقتصادی ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۷۰۰ نفر را فراهم کرده‌اند.
هادی حقیقی افزود: اشتغال غیر مستقیم در این ۲ کانون اقتصادی (دوغارون و باجگیران) همجوار با افغانستان و ترکمنستان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد.

او با اشاره به برنامه‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی گفت: با هدف ارایه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی در بازارچه‌های مرزی استان و افزایش سطح تعاملات در این بخش با کشور‌های همجوار، هم اکنون محوطه سازی، ایجاد فضا‌های رفاهی برای تجار در بازارچه مرزی دوغارون و توسعه فضای بارانداز در بازارچه مرزی باجگیران در حال انجام است.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی افزود: طرح ساماندهی بازارچه مرزی دوغارون بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید می‌رود که بخشی از این طرح در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران در خراسان رضوی فعال است، گفت: بازارچه مرزی دوغارون مهمترین کانون اقتصادی ایران با افغانستان است، برای افزایش صادرات از این منطقه به بازار‌های هدف این کشور همسایه، احداث ۱۵۴ غرفه تجاری در ۱۳ ماه گذشته در دوغارون آغاز شده است.

او افزود: فعالیت صاحبان کالا‌های ایرانی و افغانستانی در بازارچه مرزی دوغارون مورد بررسی مقامات ۲ کشور قرار گرفته است که محقق شدن آن نقش زیادی در اشتغال پایدار جوانان جویای کار دارد.

 

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم