Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@00:44:07 GMT

خدمت رساني به مناطق مرزي اولويت استان است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۲۸۵۴

خدمت رساني به مناطق مرزي اولويت استان است

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي گفت: مرزنشينان استان سهم زيادي در ايجاد امنيت کشور و منطقه دارند و خدمت رساني به مناطق مرزي جزو اولويت هاي استان است.

به گزارش ايرنا محمدصادق معتمديان عصر شنبه در جمع مردم اهل سنت شهر اسديه شهرستان مرزي درميان افزود: با بسيج همه امکانات و ظرفيت ها به دنبال رفع مشکلات و دغدغه هاي مردم استان هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: در زمينه تامين زيرساخت ها در مناطق مرزي کشور و استان خراسان جنوبي اقدامات خوبي انجام شده است همچنين عقب افتادگي هاي زيادي در اين مناطق از گذشته هاي دور وجود دارد که اميدواريم با اولويت بندي اين مشکلات را به مرور رفع کنيم.
نماينده عالي دولت در استان گفت: هدف از سفرهاي استاني حضور بين مردم و شنيدن مسائل و مشکلات از زبان خودشان است و اينکه بگوييم در کنار شما هستيم و دولت همه توان خود را براي رفع مشکلات به کار مي گيرد.
وي از مرزنشينان استان به دليل ايجاد و حفظ امنيت در منطقه قدرداني کرد و گفت: ما نيز با تمام توان در خدمت مردم عزيز مرزنشين هستيم و براي رفع مشکلات آنان بيش از پيش تلاش مي کنيم.
استاندار خراسان جنوبي امروز (شنبه) در سومين سفر شهرستاني خود وارد درميان شد.
معتمديان پس از اداي احترام به مقام شامخ شهدا در اين شهرستان با مردم روستاي شيرگ ججگ ديدار کرد.
وي همچنين در ديدار صميمي با مردم شهر قهستان با آنان به گفت و گو پرداخت و مسائل و مشکلات موجود را از نزديک و زبان مردم بررسي کرد.
استاندار خراسان جنوبي در نخستين روز سفرش به شهرستان مرزي درميان از روستاي هدف گردشگري فورگ نيز بازديد کرد.
ديدار با خانواده شهيد، نشست با نخبگان و علماي شهرستان، نشست با شوراهاي اسلامي (شهرستان، بخش، شهر، بخشداران، شهرداران و دهياران) و برگزاري جلسه شوراي تامين از برنامه هاي روز نخست سفر استاندار به شهرستان درميان است.
همچنين استاندار خراسان جنوبي روز يکشنبه از روستاي ذکري بازديد مي کند و در جمع مردم شهر طبس مسينا، روستاي خيرآباد و شهر گزيک حضور مي يابد.
بازديد از هنگ مرزي گزيک، ديدار با يک خانواده شهيد در شهر گزيک، حضور در جمع مردم روستاي اشک و حضور در شوراي اداري شهرستان از ديگر برنامه‌ هاي سفر استاندار به شهرستان درميان برنامه ريزي شده است.
شهر اسديه مرکز شهرستان مرزي درميان در 105 کيلومتري بيرجند است.
7559*7557*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد گفت: از جمله تاکیدات قرآن کریم توجه به امر خرد جمعی در پیش برد برنامه‌ها است.

استاندار قم بیان کرد: طبیعت انسان به گونه ای است که می بایست مشکلات خود را به صورت گروهی و اجتماعی مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش شورای‌های اسلامی شهرو روستا گفت: شورا ها از جمله نهادهایی است که ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم و آشنایی با مشکلات دارند.

آقامیری تصریح کرد:مسوولان باید توجه داشته باشند که هدف اصلی خدمت به مردم است و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم را به عنوان خادمان آنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نحوه واگذاری زمین به مردم از مواردی است که رضایت بخش نیست و در صورت تسهیل در این امر مهاجرت معکوس از شهرها به روستا محقق خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه هویت روستاها باید حفظ شود گفت: باید شرایطی فراهم شود که روستاها خودگردان باشند و محصولات و مایحتاج روستاییان در روستا تامین شود.

آقامیری تاکید کرد: مدیران باید در انجام وظایف و مصوبات توجه لازم را داشته باشند و این مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان است که در صورت بروز کم کاری با مدیران برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و مدیری که در اتاق خود را به روی مردم ببندد جایی در استان نخواهد داشت.

کد خبر 6090218

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است