Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جعفر صادق اسکندری مدیرکل سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: بالاخره در رقابتی فشرده از بین ۴۱ کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق ارومیه پس از شمارش آرا و تأیید هیئت نظارت اسامی ۱۵ کاندیدای راه یافته به هیئت نمایندگان مشخص شد.

وی افزود: از مجموع ۸۱۷  واجد شرایط رای دادن ۴۲۹ نفر دراین انتخابات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری اظهار داشت: در گروه بازرگانی امیر مسعود فاتحی با ۲۰۸ رای، احمد(پاشا) دلیری با ۱۹۱ رای، نجات سنگی با ۱۸۹ رای، ابراهیم حق گویی با ۱۸۴ رای و فریدون همتی با ۱۶۵ رای انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش صنعت آقایان .حسن انتظار با ۲۶۹ رای، رضا رستمی با ۲۵۱ رای،  مهدی زنجانی میاندوآب با ۲۰۱ رای، کاظم مرتاض با ۱۹۶ رای و علی اولاد دیلمقانیان با ۱۵۷ رای انتخاب شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: آقایان رضا سواری با ۲۱۷ رای،  بهنام تاج الدینی با ۲۰۸ رای و صمد پورسلطانی با ۱۶۶ رای بعنوان متخبین گروه کشاورزی و قاسم کریمی با ۱۸۶ رای و محمد حسین قیصی با ۱۵۶ رای بعنوان اعضای گروه معدن تعیین شدند

نویسنده: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات بخش خصوصی رقابت انتخاباتی حسن انتظار اتاق بازرگانی ارومیه انتخابات اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آنها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون