Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي گفت: بيانيه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبري و تاکيد بر جوانگرايي، عقب افتادگي علمي را در سطح بين المللي کم و جبران مي کند.

ابوالفضل حسن بيگي روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا درباره بيانيه رهبر معظم انقلاب درباره گام دوم انقلاب، گفت: خدا را شاکريم در چهل سال از عمر جمهوري اسلامي، همواره ملت ايران پيروز بوده و دولت امريکا شکست خورده و دراين جهت بخشي از آرمان هاي ملت ايران يعني مردم سالاري ديني تحقق پيدا کرده؛ حضور جمهوري اسلامي در سطح منطقه اي و به عنوان بازيگر اصلي در سطح ين المللي در حال انجام و ايفاي نقش بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با پايان يافتن 40 سال از انقلاب و در آستانه دهه پنجم آن، رهبري معظم انقلاب ابلاغ مجدد و فرازهاي مختلفي براي همه مسئولان نظام به ويژه قواي سه گانه داشتند؛ در يکي از فرازها آمده است، امروز زماني است که کشور بايد به قشر جوان تحويل داده و به نسل چهارم انقلاب سپرده شود. جوان هم از نظر انرژي نسبت به کساني که انقلاب کرده اند، وضعيت خوبي دارد و هم انگيزه قشر جوان بسيار بيشتر از ديگر افراد است.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: از طرفي با توجه به، به روز بودن علم دنيا، نيروي جواني مي تواند عقب افتادگي علمي را در سطح بين المللي کم کند. هر چند جمهوري اسلامي در بسياري از علوم جزو 15 کشور اول دنيا و در بعد بنيه دفاعي در حد ششمين و يا پنجمين کشور دنيا است.
وي اضافه کرد: ايران از منظر معادن غني ترين معادن را دارا است؛ در بحث انرژي و همچنين در بحث معادن زيرزميني بايد با برنامه جديدي اين امکان به ثروت عظيمي تبديل شود که جمهوري اسلامي را در سطح دنيا الگو قرار دهد.
حسن بيگي اظهارداشت: نکته ديگري که رهبري تاکيد موکد داشتند اين بود که جمهوري اسلامي امروز بايد در سطح بين المللي در بعد علمي و تخصص هاي جديد جايگاه خود را باز کند و در اين زمينه هم بتوانيم به آرمان هاي بزرگ انقلاب دست يابيم.
وي موضوع ديگر مورد تاکيد مقام معظم رهبري را موضوع خود انقلاب، يعني بعد فرهنگي انقلاب براي همه انسان ها در سطح جهاني دانست و افزود: مدنظر رهبر انقلاب اين بود، ايران در بعد فرهنگي انقلاب مي تواند الگو باشد و از طرفي هم جوانان دنيا همواره به سوي اين انقلاب و مباحث اخلاقي و مذهبي مشتاق هستند و طبيعتا قشر جوان مي تواند در اين راستا بيشتر تلاش داشته باشد.
نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: يکي ديگر از مباحث مورد تاکيد حضرت آقا که براي همه مديران کشور لازم الاجرا است، بعد جامعه مدني است. در اين رابطه هم حضرت آقا تاکيد موکد دارند بر مبناي اصول اسلامي و بر پايه قران عمليات مان بايد سرعت پيدا کند و در اين ز مينه هم جوانان دنيا به دنبال الگوهاي ايراني هستند و بايد حرکت عظيم تري انجام دهند.
وي افزود: رهبري همچنين اذعان داشتند در بعد ارتباطات جز دو کشور، با همه دنيا بايد ارتباط برقرار و انقلاب را صادر کنيم و در جهت تعامل با دنيا بتوانيم نقش ارزشمند تر و بارزتري ايفا کنيم.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي يکي ديگر از موارد مهم بيانيه گام دوم رهبري را وضعيت ويژه ژئوپولتيک و ژئواستراتژيک ايران در منطقه دانست که مي تواند اوراسيا را به هم متصل کند.
حسن بيگي گفت: تاکيد ارزشمند رهبر معظم انقلاب که چند بار آن را تکرار کرده اند، اين بود که چشم اميد ملت ايران به جوانان است و جوانان بايد خود را باور و نقش ايفا کنند.
سيام**7329**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است

استاندار هرمزگان در پیامی به معلمان استان نوشت: امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقاء امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی تنها جبران جبران گوشه‌ای از زحمات بیدریغ شماست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار با تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: گرامیداشت روز معلم تکریم دانایی است و پاسداشت پرورش جان‌های روشن دانست.

وی افزود: هرمزگان عزیز در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار خود مدیون دانایی، ایمان و قدرت فرزندان خویش است و این هدیه گران‌بها را شما معلمان عزیز با همت والای‌تان به سرزمین مان تقدیم کرده‌اید.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: کلاس درس شما نسل جوان هرمزگان را، وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای مکران را، دانشمندان و مدیران آینده روشن هرمزگان را تربیت می کند. 

وی تصریح کرد: همه‌ی ما غیر از آموخته های‌مان از معلمانمان چیز دیگری نداریم، رفتار ما، علم ما، نگرش و شخصیت ما و هر آنچه داریم از وجود معلمان، ارزش و اعتبار یافته است. 

دوستی گفت: امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقاء امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی، افزایش سرانه‌ی فضاهای آموزشی،ارتقاء کیفیت تحصیلی، راه‌اندازی و تجهیز تخصصی آزمایشگاه‌ها و تأسیس مدارس تخصصی تنها جبران گوشه‌ای از زحمات بیدریغ شماست.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره استادشهید مرتضی مطهری و مبارکباد روز معلم بر همه شما معلمان ایران اسلامی و هرمزگان سربلند گرامی باد. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه